Bukefalos 28 år!

Midnattssolsutställningen i Gällivare

Aningsfull

Trådstartare
Är det någon mer än jag och min lilla jycke som ska dit på den internationella utställningen?
Tänkte att det skulle vara kul och säga hej till någon annan bukemänniska än sig själv nån gång. :D
Om ni vill vara lite annonyma så kommer jag i alla fall att vara där med min lilla dvärgpinscherflicka Theneican's Zavannah så ni behöver inte vara rädda för att säga hej. :)
 
Sv: Midnattssolsutställningen i Gällivare

Nej, men till Piteå den 3:e juli

Du hittar oss bland wookisarna - det vill säga briarderna
 
Sv: Midnattssolsutställningen i Gällivare

Åh vad kul, där ska jag också ställa. Bor ju i Piteå så det är ju nästan ett måste att ställa ut i hemstaden. ;) :D
 
Sv: Midnattssolsutställningen i Gällivare

När är den? :)

// Jennifer, som egentligen slutat vara på buke men inte kunde låta bli att svara :D
 
Sv: Midnattssolsutställningen i Gällivare

Kul! Vi går båda på söndagen också såg jag. Skall hålla utkik efter er!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 441
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
700
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 976
Senast: Mkb
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 663
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp