Bukefalos 28 år!

Miljöträning

Sv: Miljöträning

Vilken otrolig liten pålle!! Så skulle jag med vilja träna min. Hemska nyttigt.
Såå duktig den är. Roligt att se en sådan lydig pålle! Bra gjort!! :bow:
 
Sv: Miljöträning

Tack! jo på slutet blev hon lydigare och lydigare... men i början var hon ett monster...:P en typisk shetlandsponny som vägrar allt...
 
Sv: Miljöträning

Otroligt imponerande, nu blev jag ännu mer motiverad att fortsätta träningen med min pålle. :)
 
Sv: Miljöträning

Vilka roliga övningar ni utför tillsammans, Jag är imponerad samtidigt som jag tycker fler borde anamma att denna typ av tillit och lydnad bör finnas på alla dem hästar som använts och vistas i trafiken bla.

Kul att se man blir motiverad sätta igång själv med ännu mera träning!:laugh:

FP
 
Sv: Miljöträning

Vilka roliga övningar ni utför tillsammans, Jag är imponerad samtidigt som jag tycker fler borde anamma att denna typ av tillit och lydnad bör finnas på alla dem hästar som använts och vistas i trafiken bla.

Kul att se man blir motiverad sätta igång själv med ännu mera träning!:laugh:

FP

Tack så mycket...

Jo jag håller med alla som vistar sig i trafiken med sin häst bör ha koll på den.
det är inte så kul när ens häst börjar spinna runt bland bilar mm...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 308
Senast: Fiorano
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 354
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 023
Senast: Praefatio
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
536
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp