Bukefalos 28 år!

Min bästa fredag den 13:e

Cita

Trådstartare
Tog med hästen till en w-affär i eskilstuna, å hittade på första försöket en sadel som passar. Det har varit jättesvårt att hitta sadel till ponnyn så jag blev så :) :rofl: :love: :D Det som var ännu roligare var att sadeln från början kostat 14000kr fick den nu för halva priset (ny allså) :banana: :banana: :banana:
 
Sv: Min bästa fredag den 13:e

En riktig lyckodag med andra ord! Grattis! Ibland ska man ha tur :banana:

Vad blev det för en sadel?
 
Sv: Min bästa fredag den 13:e

Det blev en BM Round Reiner, var ute å red i den idag å den var jätteskön å låg jättebra :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
527
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: TeamLundVer
·
Y
Träning Behöver lite hjälp fårn er bukare. Ska försöka hålla mig korfattat Min häst är e. Landlord- miami springs. alltså 50 % fullblod, född...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: Elaine
·
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 462
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp