Min hund kliar tillbaks...

Sv: Min hund kliar tillbaks...

Kanske lite OT men min tik började för nån månad sen att nagga på duntäckena så direkt hon hoppat upp i sängen börjar hon toknagga :D Har många gånger undrat vad det är hon håller på med.
 
Sv: Min hund kliar tillbaks...

förra veckan var min sambo på arbetsresa hela veckan och när han kom hem var hunden naturligtvis jätteglad. på kvällen låg vi isoffan och hin som annars helst ligger för sig själv i hörnet tryckte upp sig mot hans armhåla och började slicka/gnafsa på hans arm, på armhåren. var som tokig och tryckte sig mot honom och höll på, inte hårt utan mer som om hon ville komma honom riktigt nära. :D

någon hade tydligen haft ledsamt
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 721
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 896
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 642
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 167
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp