Bukefalos 28 år!

Min ponny som huger

J

Jullan

;)Jag vill ha hjälp en ponny som jag rider han huger i boxen mot andra inte mot mig,Men mot andrar så dom kan bli rädda det tycker ej jag om för då är det jag som får ficksa allt dom vill nästan alldrig gå in vet ni hur man kan få han till att sluta huga mot andra.Snälla hjälp tycker det är synd om dom som ej kan borsta han!!:confused:
 
Sv: Min ponny som huger

Gissar att det handlar om en ridskoleponny. Isf låter det inte som att han trivs på ridskolan och ogillar att det är massa olika människor som springer in och ut hela dagarna.
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 349
Senast: Mabuse
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 609
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Coras star
·
Ridning Hej! Har precis fått hem en ponny som mest varit riden av små barn och alltså inte så komplicerat. Nu är hon hos mig och jag har börjat...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp