Min vän är död. Mördad troligen.

Så fruktansvärt @MissFideli , och ofattbart.
Jag beklagar verkligen och hoppas att allt ska gå väl med katterna och att du ska få allt stöd och hjälp som behövs. Skönt att förbundet klivit fram så fort och finns där för dig.
 
Han är tydligen "bara" anhållen misstänkt för mord. Hoppas fortfarande att det inte var han. Även om jag vet att oddsen är emot mig.

Är han anhållen är han ju misstänkt och i väntan på häktning.
Något mer, dvs dömd, blir han ju inte förrän efter en eventuell rättegång.

Beklagar Verkligen sorgen! :(
 
Det känns så overkligt. Hon har ju alltid funnits där, och nu är den rösten för evigt tyst :(
Hoppas också på att det ska visa sig att det inte alls är hon och att allt är ett missförstånd, men då betyder det ju å andra sidan att någon annan tvingas uppleva samma sak som vi gör just nu.
För barnens skull får man ju verkligen hoppas att mannen är oskyldig, så dom inte behöver mista båda sina föräldrar :(
 
Fy fan vad hemskt :cry: :cry: Jag kände henne aldrig men vet vem det är och det känns ju helt ofattbart... Fruktansvärt!!
 
Det känns så overkligt. Hon har ju alltid funnits där, och nu är den rösten för evigt tyst :(
Hoppas också på att det ska visa sig att det inte alls är hon och att allt är ett missförstånd, men då betyder det ju å andra sidan att någon annan tvingas uppleva samma sak som vi gör just nu.
För barnens skull får man ju verkligen hoppas att mannen är oskyldig, så dom inte behöver mista båda sina föräldrar :(

Ja, så otroligt overkligt. Hon är liksom inte en person som blir mördad. Eller vad man säger. Jösses, tomheten är total.
 
Men vad hemskt! Jag beklagar verkligen förlusten och jag hoppas på att allt kring katterna löser sig på bästa sätt :(. Stor tröstkram!
 
Att någon hastigt och oväntat dör är väldigt jobbigt och ledsamt, men jag kan tack och lov bara föreställa mig hur det skulle kännas att den blivit mördad. :crazy: Jag hoppas jag aldrig behöver uppleva det. :nailbiting:
 
En ofattbar händelse. Hittar inte ord.

Förbundet ringde upp mig idag och berättade att dom kommer hjälpa till att lösa situationen. Så det känns bra. Nu ska jag komma på namn till alla kattungar som relaterar till henne. Men tomheten...

Så bra, hoppas den biten kan kännas lite tryggare för dig nu. Håller tummarna för att allt annat med kullarna ska flyta.
 
En ofattbar händelse. Hittar inte ord.



Så bra, hoppas den biten kan kännas lite tryggare för dig nu. Håller tummarna för att allt annat med kullarna ska flyta.

Jag får så mycket hjälp, blir alldeles rörd :love:
Men ändå, jag vill inte behöva hjälp. Jag vill ha trygga T där istället :cry:
 
Jag har aldrig träffat henne men "kände" henne över nätet. Fantastisk färgstark, rak och ärlig människa. Hon kommer saknas av många.

@MissFideli säg bara till om du behöver något.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp