Bukefalos 28 år!

Min vovve *bildtråd*

Ämelie

Trådstartare
Älskar alla bildtrådar så jag gör en till på min söta vovve Lucas... :love:

Lucas22.jpg


Lucas49.jpg


Lucas10.jpg


Lucas67.jpg


komentera gärna! :d
 
Sv: Min vovve *bildtråd*

Vilken tur du har som fått en så fotogenisk hund! Iofs är vår lilla voffe fortfarande valp, och sitter bara still när han sover... :smirk:
 
Sv: Min vovve *bildtråd*

hehe... jo han är duktig på att sitta stilla och gör sig så gullig när matte ska ta kort ;) :D
 
Sv: Min vovve *bildtråd*

Lika bra fotomodell som min hund då! :D

Jättefin hund, synd att han är svart bara (ur fotoperspektiv)...
 
Sv: Min vovve *bildtråd*

hemlig: Nej, han är faktiskt blandras (25%newfounland, 25% flat, 50% border) men visst är han lik en Hovaward?

Ferrari: Jo det är lite synd att han e svart. På många bilder ser man bara en svart klump :P
 
Sv: Min vovve *bildtråd*

åh, Tack! Har nyss fått veta att vovven min är ett riktigt geni också... :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 076
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag blev lite nyfiken på vad för preferenser som finns hos hundmänniskorna här. Vad är en ideal hund för dig, utseendemässigt? Vad för...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har någon byggt ett litet hundkrypin i sitt stall? Jag tänkte göra det och även få till någon värmekälla. Blir i ett hörn och så blir...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Pooh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp