Bukefalos 28 år!

Mina små fåglar

Va? funkar här... vad skumt!

Lägga in direkt här, det funkar väl bara med bilder? För det här är ju en kort video :D
 
Funkar inte att lägga ut direkt här :p

Men det är väl bara att klicka på länken så laddas den ner? Eller högerklicka å trycka på "spara mål som"?
 
Jag har provat :p Och spara vill jag inte göra heller, det är pappas del av datorn jag är inne på. Ska nog byta sida tror jag bestämt men då måste jag ju logga ut emellan... :crazy:
 
Aahh, okej ;)
Hoppas dom andra kan se den... förstår inte alls vad felet är nämligen.
 
NU fattar jag varför. Men jag vet inte hur jag ska lösa det.
Eller jo! Har du quicktime? Om du har det så är det den enda lösningen nämligen :p(jag har inte lyckats fixa så det är quicktime redan från början).

När du laddat ner så högerklicka på filen, sen så går du till "öppna med" och öppnar med quicktime så funkar det :) om du inte har quicktime kan du ju pröva att öpnna med internet explorer eller nått annat alternativ som står.
 
:D Verkade som att Felix blev lite arg där också. På dig eller på Bubbel? :confused: :angel:
 
Haha, han har inte vant sig vid kameran riktigt :D Igår vart han också sådär, men idag tog han det bättre, egentligen så är han nog inte rädd... Han hugger alltid när man går förbi, men han verkar väldigt nöjd.
Men han var sur på bubbel OCKSÅ. en liten bråkstake det där :p
 
Filma mig själv? är du inte klok männska? :D
Näh... inte än, blir så bedrövligt :crazy:
 
haha d har jag gjort :o men d lägger jag aldrig ut här! haha.
men kom igeeeeeeen. jag lovar att du inte kommer lyckas göra en lika töntig film som jag.
 
Vad är det för fåglar? :)
Jag håller på å ladda ner quicktime, så ja har inte hunnit kika..
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Lyan
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Coras star
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp