Bukefalos 28 år!

Mina små fåglar

Det är en lutino(gul) och en pärlbrokig(grå med vitgula små prickar) nymfkakaduor :)
 
Fin häst! Men fåglarna kunde inte jag heller se....vad är det för sort?
 
ÅÅÅÅÅååååååå vad söta de var!

Har själv haft 3 nymfparakiter (1 lutino och två normalfärgade) men jag gjorde det stora misstaget att köpa en fågel från en djuraffär, den före med sig en smitta som dödade samtliga nymfar dock inte mina tre undulater som idag är 7år gammla :)

Funderar dock på att köpa en större papegoja (amazon, jako eller dvärgara) till sommaren :bump:
 
söta! skulle gärna vilja ha en lutino nymf, men jag har redan 2st nymfar :crazy: .
 
Antar att man behöver programmet Quicktime, går att ladda ner gratis från nätet. Det brukar behövas för att se videoklipp. Jag har det tyvärr inte nu efter senaste omformateringen... /TIGERHEART
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Lyan
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Coras star
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp