Bukefalos 28 år!

Mindre luft i marginalerna?

Pancakes

Trådstartare
Är det bara inbillning eller är det faktiskt mindre (ingen) luft i marginalerna jämfört med förut? Jag saknar kant på vänster sida av inläggsrutan och har ingen högerkant på t.ex. "radannonser nu".

Men så kanske det varit ett tag bara att jag inte märkt det? Andra sidor ser ut som vanligt.
 
Sv: Mindre luft i marginalerna?

Jag reagerade oxå för detta nu när jag loggade in. I förmiddags var det inte så.
 
Sv: Mindre luft i marginalerna?

Jag har också märkt det, har kommit under dagen för mig också.
 
Sv: Mindre luft i marginalerna?

Roligt att ni märker när jag ändrar lite :)
Jag gjorde flera små förändringar under förmiddagen, en var att helt ta bort marginalerna för de med lägre upplösning på sina bildskärmar. Bland annat för att utnyttja utrymmet på bästa sätt.
Jag har i kväll valt att lägga tillbaka en mindre marginal i kanten, jag tror att det är en bra kompromiss.

För några dagar sedan gjorde jag även lite förändringar av förstasidan samt visningen av de senaste radannonserna. Det kan komma lite fler små förändringar den närmsta tiden.

En större förändring i samband med byte av forum-plattform m.m. som var planerad under någon av sommarmånaderna har jag valt att skjuta på, då alla delar som behövs innan ett byte inte är färdiga än, förhoppningsvis dröjer det inte allt för lång tid innan de som programmerar det hela är klara. Men det handlar rimligen om månader innan en sådan stor förändring kan genomföras.
 
Sv: Mindre luft i marginalerna?

Jag tycker det är bra med åtminstone en liten kant, som det är nu. Å andra sidan hade man nog vant sig tids nog annars med... Gillar också bilderna vid radannonserna, vilket säljknep :p Klickar flera gånger nu bara för att jag är så nyfiken på bilderna.
 
Sv: Mindre luft i marginalerna?

Det har kommit en ny uppdatering ser jag ;) jag gillar det faktiskt, känns lite konstigt bara men man vänjer sig :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 694
Senast: lindaf
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 661
Senast: Dorinda
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
16 091
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Jag har som två krafter i mig, där den ena är jättedriftig, tar tag i saker och får saker gjorda och tycker att det är jättekul att...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp