Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Jag brukar faktiskt tänka lite så att det är kul att variera… Vet ju att det var en period när det alltid var samma personer som blev siade tidigt i lekarna och det blir ju rätt trist i längden, speciellt när man är ond.

Fast efter det här lär @Habina bli siad rätt rejält ett tag framöver. :laugh:
Ehum… jag mer eller mindre förbjöd mina lyakamrater att käka @qitis natt ett. Inte för att jag hade en susning om hennes roll eller ens vilken sida hon spelade för, utan för att jag läste igenom några gamla lekar typ förra veckan och insåg då att de senaste två gångerna jag varit ulv har vi käkat (eller försökt käka) @qitis natt 1 😅:bag:

Tre i rad på den hade inte känts helt schysst (även om det var 1,5 år mellan gång 1 och 2) 🙈
 
Ehum… jag mer eller mindre förbjöd mina lyakamrater att käka @qitis natt ett. Inte för att jag hade en susning om hennes roll eller ens vilken sida hon spelade för, utan för att jag läste igenom några gamla lekar typ förra veckan och insåg då att de senaste två gångerna jag varit ulv har vi käkat (eller försökt käka) @qitis natt 1 😅:bag:

Tre i rad på den hade inte känts helt schysst (även om det var 1,5 år mellan gång 1 och 2) 🙈

Och med det sagt så får ni jättegärna lyncha/käka mig tidigt i nästa lek, för nu har jag fått leka flera lekar väldigt långt in i leken. No hard feelings. :) Men kanske inte lyncha mig om jag är siad god, ok? ;)
 
Och med det sagt så får ni jättegärna lyncha/käka mig tidigt i nästa lek, för nu har jag fått leka flera lekar väldigt långt in i leken. No hard feelings. :) Men kanske inte lyncha mig om jag är siad god, ok? ;)
Ja, jag skrev ju i lyan en stund innan DL1 att jag inte ens tänkte försöka rädda mig. Men sen blev jag övertalad till att försöka trots allt. Men jag var verkligen 100% fine med att bli lynchad först! :) Har ju som sagt i alla fall vad jag minns aldrig dött före DL3, så det kändes verkligen som min tur. Visst är det kul att leva länge, men jag kan tycka att det var skönt att få hänga i lyan också helt utan krav på prestation + variationen i att det inte konstant är samma personer som dör tidigt :)

Och eftersom jag tydligen bidragit till att käka Q natt1 två gånger i rad så tycker jag faktiskt att hon hade all rätt att lyncha mig i DL1 nu 😂 :heart
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 503
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 242
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 587
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 874
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp