Missbildad kattunge

jimmyg

Trådstartare
Så tjejens katter har fått ungar, 3 st
En av dem blev lite sne, 3 tår på en framtass, ett öga och en konstig bulle på sidan av huvudet.

Jag har försökt hela eftermiddagen att lyfta stackaren till mjölken men han verkar ha problem att öppna munnen ordentligt och får kämpa för att bita tag i bröstvårtorna, det är tyvärr söndag och i denna lilla by får jag då inte tag på någon veterinär förren imorgon, vad kan man göra för att han ska få i sig lite näring iaf?
 
Så tjejens katter har fått ungar, 3 st
En av dem blev lite sne, 3 tår på en framtass, ett öga och en konstig bulle på sidan av huvudet.

Jag har försökt hela eftermiddagen att lyfta stackaren till mjölken men han verkar ha problem att öppna munnen ordentligt och får kämpa för att bita tag i bröstvårtorna, det är tyvärr söndag och i denna lilla by får jag då inte tag på någon veterinär förren imorgon, vad kan man göra för att han ska få i sig lite näring iaf?
Hoppas kattungen har fått human hjälp att lämna jordelivet.
Tråkigt med sånt där! :cry::(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 340
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 127
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 109
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa HJÄLP! Vad kan jag AKUTMATA till kattungar som är ca 2 veckor gamla? Gårdens ena katt har fått ungar ute och vi hittade dom först nu...
Svar
5
· Visningar
5 358
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp