Misslyckade ridbilder

Inte min bild men hittade denhär och den är för underbar! har hört talas om skolor ovan mark ... men denna går way down ;)

http://www.horsenation.com/2015/08/24/oh-crap-monday-8/

11889563_10153017856061975_1988996953495900650_n.jpg

From Lisa Douglas: “At A, enter and face plant. KZN Dressage champions of South Africa, Mel and her horse Ally.”
:eek::confused::eek::nailbiting: hur lyckas hästen med det där kan man ju fundera :nailbiting:
 
:eek::confused::eek::nailbiting: hur lyckas hästen med det där kan man ju fundera :nailbiting:

Tyvärr inte helt otroligt. Min häst blev så rädd en gång för en joggare som kom runt hörnet att han gjorde en sådan där "trumvirvel" med benen på stället från trav. Han snubblade och såg nog ut precis så där.........

Som tur var satt jag inte på utan jag satt i vagnen bakom.
 
Tyvärr inte helt otroligt. Min häst blev så rädd en gång för en joggare som kom runt hörnet att han gjorde en sådan där "trumvirvel" med benen på stället från trav. Han snubblade och såg nog ut precis så där.........

Som tur var satt jag inte på utan jag satt i vagnen bakom.
Måste vara bra läskigt att råka ut för!
 
Inte min bild men hittade denhär och den är för underbar! har hört talas om skolor ovan mark ... men denna går way down ;)

http://www.horsenation.com/2015/08/24/oh-crap-monday-8/

11889563_10153017856061975_1988996953495900650_n.jpg

From Lisa Douglas: “At A, enter and face plant. KZN Dressage champions of South Africa, Mel and her horse Ally.”

Men hallå ni ser väl att hästen bugar för dommaren :angel::D

Haha nej vars, har varit med om detta själv ett antal gånger. Ett sto jag red för länge sen var väldigt snubblig av sig. Hon dök ner rätt ofta när hon inte koncentrerade sig på att gå rakt fram och lyfta på fötterna :p
 
:eek::confused::eek::nailbiting: hur lyckas hästen med det där kan man ju fundera :nailbiting:

Har varit med om liknande med ett tossigt arabsto. Hon blev rädd för något (kommer inte ihåg vad, hon var rädd för det mesta :meh:) och gjorde en dykning rakt ner i gruset med frambenen för hon trasslade ihop dem. Fula skrapsår på henne men på något märkligt sätt satt jag faktiskt kvar O_o
 
Ömn det vet jag inte, det är inte jag på bilden det är en annan bukare längre upp i tråden som jag svarade på ^^
Plockade med bilden för att liknelsen blev bättre
 
*ALLMÄNT KNAPPLÅN - inte riktat åt någon speciell*

När ni plockar med andras bilder, så är det lättare för läsarna om ni citerar inlägget där ni lånar bilden av, så man ser vem som äger copyrighten till bilden och eventuellt vem bilden föreställer.

Mvh

Moderator
 
Men hallå ni ser väl att hästen bugar för dommaren :angel::D

Haha nej vars, har varit med om detta själv ett antal gånger. Ett sto jag red för länge sen var väldigt snubblig av sig. Hon dök ner rätt ofta när hon inte koncentrerade sig på att gå rakt fram och lyfta på fötterna :p
Nyasta rollkuren
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 581
Senast: scizofren
·
Ridning Som ni kanske läst i en annan tråd här på forumet, Från "smygskritt" och "mockasintrav" till piaff, har jag kommit en bit längre i...
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: emindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp