Misslyckade ridbilder

47133_1381262037.jpg


Den här bilden är oxå lite rolig, föregångaren till första bilden... Nej hindret är inte bort redigerat :p Han hade bara lite överskotts energi och gjorde en massa lufthopp...
 
Jag tror inte den är det men om du visar originalbilden är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.

Förutom att den ser ganska dåligt "klippt" ut så vet jag inte riktigt hur den där situationen skulle vara möjlig? Hästen hoppar ju faktiskt, den tvärnitade inte direkt så det finns liksom ingen kraft som kan skjuta fram ryttaren så långt. Skulle hon åkt av för att hästen hoppar konstigt eller något så hade hon åkt bakåt eller uppåt.
 
Jag tror inte den är det men om du visar originalbilden är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.
Jag har läst en tråd på facebook om just den bilden, den var förvisso på engelska, minns dock inte exakt vart jag läste det, men har för mig det framkom att den är photoshoppad. Ska se om jag kan hitta den igen.
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 586
Senast: scizofren
·
Ridning Som ni kanske läst i en annan tråd här på forumet, Från "smygskritt" och "mockasintrav" till piaff, har jag kommit en bit längre i...
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: emindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp