Bukefalos 28 år!

"Mobbad"i skolan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "Mobbad"i skolan

Nu har jag skummat igenom tråden. Jag blir så upprörd att jag inte kan läsa allt ordentligt.
Jag/vi sitter i samma sits som du, med vår son född 97. Jag vet inte vad jag ska göra längre, är så ledsen. Min son vill inte gå till skolan, han kommer hem och gråter och berättar vad den andra pojken gjort och sagt.
Vi har under hösten och vintern pratat med läraren, rektorn och rektorns chef. Utan någon framgång.
Imorgon blir det skolverket!

Min son är som din, snäll och lugn i sitt sätt och vet vad som är rätt och fel. Men den andra pojken är en riktig j***a s**t unge. Han hade en assistent förr men den är sedan en tid portplockad. Han är på flera barn och är en riktig plåga.
Jag har funderat på att byta skola mer än en gång!

Jag inser också att mina barn inte är gjorda av rent guld, barn ska få vara barn, men vi har lagt ner mycket möda, energi och kärlek i vår fostran och det ska väll inte skolan förstöra för oss.
 
Sv: "Mobbad"i skolan

Jag förstår att det är oerhört jobbigt jag blev själv utsatt för samma behandling som din son blir under min skolgång och det var ingen som brydde sig och det påverkar mig än idag (är idag 32 år gammal) Jag tycker att du ska ringa till hans föräldrar och berätta hur det ligger till och att det måste få ett stopp omedelbart och om det inte får det så får du säga att du tar hand om problemet på ett inte så pedagogiskt sätt tryck upp plågoanden mot en husvägg och få honom att sluta, skräm honom ordentligt. Så skulle jag gjort. Gud vad det gör ont i en när andra barn inte är snälla mot ens eget barn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 385
Senast: Tassa
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
60 285
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Vår 9åring går i en stor skola, nu i 3:an. Det har sedan förskoleklass varit stökigt och ett ganska rått klimat. Gång på gång har vi...
2
Svar
35
· Visningar
7 145
Senast: Miks
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp