Bukefalos 28 år!

Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Jag hade ingen aning om vem jag skulle sia NattDL1 eftersom jag var så säker på att döden dö - så jag plockade bara nån (sorry Mirtai!) som jag inte ens hade på radarn. Sen inföll sig problemet att hur fan skulle jag tala om att hon var ledarvarg - fast då insåg jag att lyan kanske redan visste det iom käket av Dentaku!, så då gick jag all-in på henne och bsf och ju mer jag teoriade desto mer insåg jag att det nog var så för bsf blev så galet skum. Och jag ÄLSKADE kommentaren om att jag faktiskt inte LÅTSADES vara siare :D :D :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jag siade LenaH för att vara säker ;)
Habina siade jag för jag trodde hon var ond faktiskt - så var hon min ättling :D

Fattade att jag var siad och det kändes lite hopplöst att försvara sig :banghead:
 
:up::laugh::laugh: Det hade varit en typiskt cirkus-plan.
Det hade ju varit sjukt kul om den hade funkat, jag hade älskat det
jag grät blod över att vi inte var 3 i lyan det hade känts vettigare då.... Men samtidigt så hade ju ine Dentaku använt sitt stopskyd så det var ju kanske tur att vi inte gjorde så.....
Jag hade också älskat det om det gått hem:D
 
jag grät blod över att vi inte var 3 i lyan det hade känts vettigare då.... Men samtidigt så hade ju ine Dentaku använt sitt stopskyd så det var ju kanske tur att vi inte gjorde så.....

Det hade varit sjukt kul om ni gjort det, jag tänkte att risken var så liten att jag skulle bli käkad att jag ville vänta med att stoppa käket...dålig strategi.
 
Du var otroligt avgörande där!
Jag fattade direkt att du visste att jag hade siat - ditt inlägg VAR briljant och dessutom innan jag själva hade knåpat ihop något. Jag var ju så jäkla tveeggad till att outa Mirtai som ledarvarg, jag ville ju så gärna att hon skulle bli käk, men sen insåg jag efter ditt inlägg att du hade nog rätt :up: och de visste redan att hon var ledarvargen!

Vad skönt att man kunde vara till någon hjälp iallafall! Riktigt bra spelat och pricksäkert på ulvarna :up:!

Det gäller alla, vilket teamwork! :D
 
Jag hade inigen aning om vem jag skulle sia NattDL1 eftersom jag var så säker på att döden dö - så jag plockade bara nån (sorry Mirtai!) som jag inte ens hade på radarn. Sen inföll sig problemet att hur fan skulle jag tala om att hon var ledarvarg - fast då insåg jag att lyan kanske redan visste det iom käket av Dentaku!, så då gick jag all-in på henne och bsf och ju mer jag teoriade desto mer insåg jag att det nog var så för bsf blev så galet skum. Och jag ÄLSKADE kommentaren om att jag faktiskt inte LÅTSADES vara siare :D :D :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jag siade LenaH för att vara säker ;)
Habina siade jag för jag trodde hon var ond faktiskt - så var hon min ättling :D

Men hade Lyan hittat Mirtai som ledarvargen? :)

Du var otroligt avgörande där!
Jag fattade direkt att du visste att jag hade siat - ditt inlägg VAR briljant och dessutom innan jag själva hade knåpat ihop något. Jag var ju så jäkla tveeggad till att outa Mirtai som ledarvarg, jag ville ju så gärna att hon skulle bli käk, men sen insåg jag efter ditt inlägg att du hade nog rätt :up: och de visste redan att hon var ledarvargen!

:angel: Alltså, ska jag svara helt ärligt?? -> Nej.

Mirtai var faktiskt ett av de första käkvalen, innan vi ändrade oss...

Förutom då funderingen vi hade på att Jag skulle stoppa första lycnh och vi då skulle passa på att käka någon av oss och få den godförklarad av spionen... :angel:
 
jag satte dig som ängel/spion/ bybo på den kommentaren att det är dumt att lyncha mig.;)
Ja, jag brukar faktiskt inte skriva så om jag inte har en viktig roll så det har du rätt i. Det var nog där jag faktiskt började undra om du inte var luden för en god q hade snappat det. ;)
 
Vad skönt att man kunde vara till någon hjälp iallafall! Riktigt bra spelat och pricksäkert på ulvarna :up:!

Det gäller alla, vilket teamwork! :D
Bra jobbat själv !!!
Och det är precis det det är , ett teamwork där man ska hjälpa varandra framåt i leken ( eller bakåt om man är ond:angel: ) sedan gäller det ju att inte hinta utan hålla sig inom ramarna :)
du får en:bow: av mig för din teori om BSF och Mirtai :)
 
:angel: Alltså, ska jag svara helt ärligt?? -> Nej.

Mirtai var faktiskt ett av de första käkvalen, innan vi ändrade oss...

Förutom då funderingen vi hade på att Jag skulle stoppa första lycnh och vi då skulle passa på att käka någon av oss och få den godförklarad av spionen... :angel:

Och jag var helt säker på att ni hittat mig, tyckte jag var ganska tydlig :D
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 675
Senast: Imna
·
P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Elizette
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 765
Senast: Lotus
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp