Bukefalos 28 år!

Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Vi hade nog dåligt med tid. Jag har knappt hunnit läsa leken alls :eek: tur jag inte anmälde mig :p
Vad synd! Jag kommer gärna vara med i en sån när jag inte hinner leka själv. :)
Jag funderade på om döda goda kunde få vara med också när det inte finns nån god lya.
 
Vad synd! Jag kommer gärna vara med i en sån när jag inte hinner leka själv. :)
Jag funderade på om döda goda kunde få vara med också när det inte finns nån god lya.
det är ju ingen dum idé , den enda nackdelen som jag ser är att om man behöver en ersättare så blir det svårt att hitta de som inte fått input från annat håll sas...
Det har ju märkts även när det finns goda lyor att det kan bli ett problem
 
det är ju ingen dum idé , den enda nackdelen som jag ser är att om man behöver en ersättare så blir det svårt att hitta de som inte fått input från annat håll sas...
Det har ju märkts även när det finns goda lyor att det kan bli ett problem
Hm, det har du en poäng i men åas är det svårt ändå att ersätta någon mer än de första speldygnen. :)
 
Vad synd! Jag kommer gärna vara med i en sån när jag inte hinner leka själv. :)
Jag funderade på om döda goda kunde få vara med också när det inte finns nån god lya.
Dentaku var med i två minuter när hon åkte ut första gången... :)
Tycker idén är super men håller med @Artline ingen av oss som var med i den lyan hade tid med leken den här gången. :(
 
Åskådarlya? För nyfikna men som inte riktigt förstår? En sån vill jag vara med i nästa gång.
Har läst tråden (ok inte alla inlägg 100%-igt, det erkänns) och är nyfiken men skulle nog riskera att göra bort mig totalt (och därmed ev förstöra för andra :o).
 
Åskådarlya? För nyfikna men som inte riktigt förstår? En sån vill jag vara med i nästa gång.
Har läst tråden (ok inte alla inlägg 100%-igt, det erkänns) och är nyfiken men skulle nog riskera att göra bort mig totalt (och därmed ev förstöra för andra :o).
Äsch sä farligt är det inte. Men kom med i en åskådarlya :) eller så frågar du om du får vara praktikant till en LL som kan hjälpa dig att förstå hur man balanserar rollerna så båda sidor ges möjlighet att vinna och hur allt fungerar :) och då ser man också hur info går ut till deltagarna och hur spelet beror på det.

Sedan brukar alla vara förstående för att nya inte riktigt vet hur allt "går till" och jag lovar vi bits inte !!:D
Kom ihåg att det är ett spel och att misstänkas och ifrågasättas för precis vad som helst hör till och betyder inte att man är osams på riktigt ;) utan är en del i rollspelet sas
Efter spelet är alla goa kompisar igen:love::)
 
Äsch sä farligt är det inte. Men kom med i en åskådarlya :) eller så frågar du om du får vara praktikant till en LL som kan hjälpa dig att förstå hur man balanserar rollerna så båda sidor ges möjlighet att vinna och hur allt fungerar :) och då ser man också hur info går ut till deltagarna och hur spelet beror på det.

Sedan brukar alla vara förstående för att nya inte riktigt vet hur allt "går till" och jag lovar vi bits inte !!:D
Kom ihåg att det är ett spel och att misstänkas och ifrågasättas för precis vad som helst hör till och betyder inte att man är osams på riktigt ;) utan är en del i rollspelet sas
Efter spelet är alla goa kompisar igen:love::)
Nog tur att du påpekade det för jag undrade varför alla var så aggressiva mot varandra när buke i vanliga fall är positivt :p
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 668
Senast: Imna
·
P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Elizette
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 765
Senast: Lotus
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp