Bukefalos 28 år!

montélopp för ryttare med max 25 starter

Sv: montélopp för ryttare med max 25 starter

shit vad gött :D ska betala in min licens nu, har precis börjat rida igen. har ett antal riktigt bra hästar som jag ska få rida i den här serien... känns rätt bra faktiskt :angel:
 
Sv: montélopp för ryttare med max 25 starter

Jag e int' bitter... STC-nötter
 
Sv: montélopp för ryttare med max 25 starter

jag som tränare tycker att detta är bra för jag kan låna ut hästar till ungdomar som vill fram i livet, men det måste finnas mer lopp, mvh tuija:banana::banana::banana::banana::banana::bump::devil:
 
Sv: montélopp för ryttare med max 25 starter

De är väl bra att några tänker så :) ska snart rida i ett sånt lopp, dock måste jag komma upp i minimivikten först :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 950
Senast: Farao
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 439
Senast: hastflicka
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 956
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 555
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp