Montevideo

Jag har en som fyller ett här i maj, supertrevlig :)
Mamma är e: Magini-Falleur
Inte jättevacker just nu men 🤣
 

Bifogade filer

  • IMG_2895.jpeg
    IMG_2895.jpeg
    596 KB · Visningar: 29
Jag har en som fyller ett här i maj, supertrevlig :)
Mamma är e: Magini-Falleur
Inte jättevacker just nu men 🤣
Den ser trevlig ut. Vi funderar på att köpa en åring efter honom därav nyfikenheten. Jag kan ingenting om varmblodig ridhäst som ras och ännu mindre om stammar och hingstar.
 
Jag har inte ngn avkomma men har sett honom live flera gr. MÖ är duktig på att visa hingstar men jag tycker ofta det ser lite forcerat ut och många hoppar lite likadant.
Jag tror också många hingstar ser väldigt mkt bättre ut under M än vad de hade gjort annars. Ang köpa en avkomma eller inte, det säger inte jättemkt om avkommorna inndn dom är ridna. De flesta unghästar är likaså väldigt söta och snälla att ha och göra med. Är du intresserad av avkomman så köp den men googla och läs på om stammen. Har haft många trevliga hästar med Cornet Obolensky i men många har varit känsliga i munnen och överlag, inga hobbyhästar med andra ord 🙂
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 358
Senast: Lea88
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
493
Senast: Robina
·
  • Artikel
Hästnyheter Fyra hästar som blivit omhändertagna av Länsstyrelsen är nu till salu. Samtliga hästar har bra härstamning och är efter mycket bra...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Gunnar
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp