Bukefalos 28 år!

Musikhjälpen 2016

bollen__

Trådstartare
Såg ingen tråd om Musikhjälpen, det måste vi ju ha tycker jag.
I år är det att barn i krig har rätt att gå i skolan!

Tittar du? Skänker du pengar? engagerar du dig på något annat sätt?
 
Jag har faktiskt helt missat årets. Men det kanske beror på att jag, bortsett från Kodjo, inte tycker särskilt mycket om årets deltagare. Sen har det inte varit någon större prioritering av mig att lyssna på radio när man är nyopererad och ligger hemma med magsmärtor, då ger tvn lite mer :D
 
Jag har typ tvn på i bakgrunden hela tiden, tittar kanske inte aktivt hela tiden dock. Sen kommer jag lyssna inatt på radion, på jobbet :)
 
Tittar sällan på tv och på radion går rockklassiker eller p4 så jag kommer inte att titta eller lyssna på musikhjälpen !
 
Såg ingen tråd om Musikhjälpen, det måste vi ju ha tycker jag.
I år är det att barn i krig har rätt att gå i skolan!

Tittar du? Skänker du pengar? engagerar du dig på något annat sätt?

Här hemma står det på i bakgrunden när jag är hemma och skriver :) Har tur som inte jobbar så mycket i år, där har vi varken tv eller radio, så jag behöver inte missa så himla mycket.

Var superglad när de meddelade att Howlin' Pelle skulle sitta i buren i år :love: Little Jinder hade jag inga högre förväntningar på, men tycker alla tre har varit superbra so far (Kodjo är som alltid ett säkert kort och har hunnit bli ordentligt Musikhjälpen-rutinerad vid det här laget. Lite synd att det är sista året med honom)
 
Musikhjälpen är ju en av årets höjdpunkter :bump: Jag har det på i stort sett konstant när jag är hemma. Skänker nog en slant sen när jag suttit med räkningarna men engagerar mig inte på andra sätt tyvärr.
 
Jag laddade ner appen idag, började lyssna men första låten står jag inte ut med så jag bytte till en podd istället. Men jag kommer att lyssna periodvis! Imorgon är Christer Lundberg och Hanna Andersson från Kvällspasset med ett tag mitt på dagen och då kommer jag t.ex definitivt att lyssna :)

Har skänkt ett par hundralappar till olika bössor och lär fortsätta med det när något intressant dyker upp :)
 
Tydligen är det inte många hästrelaterade bössor, än...
Kom igen nu buke, visa hur mycket vi kan skramla :banana:
Alla bidrag är ett bidrag, inget är för stort och inget är för litet

(riktar sig såklart inte bara till hästfolk)
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: Rosett
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 616
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
995
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp