Bukefalos 28 år!

Musikhjälpen 2016

Tack för påminnelsen.
Nu har även jag lagt en slant i Buke-bössan.
Det varierar med att lyssna, jag önskar att jag hade mer möjlighet att göra det.
 
Är så trött att jag, för att citera Jinder, känner mig som en ihopskrynklad plastpåse. Men har äntligen lite tid över att kolla MH! Och det är powerhour! Sova kan jag göra nästa vecka! :bump:
 
Tjoho! Bukebössa. Skammel, skrammel! Vilket BRA initiativ! Fast jag är inte lika impad av programledarna som vanligt... Eller så är det bara för att jag inte har haft tid att lyssna så mycket ännu. Men årets tema är ju nog så behjärtansvärt, så klart man lägger i en slant. Jag ska önska låtar med barnen också. Det har blivit lite av en tradition.
 
Tack för påminnelsen.
Nu har även jag lagt en slant i Buke-bössan.
Det varierar med att lyssna, jag önskar att jag hade mer möjlighet att göra det.
Totalt OT, stort grattis!
ina_dance5.gif
 
Jag har lagt 300 i ett annat communitys bössa och vi ska köra betting idag när 2 svenska dotalag möts i en turnering så folk lägger mer i bössan :)
 
Jag har lyssna en del på radio till o från skolan o så, mer musikhjälpen i år än vad det brukar bli för min del. Lyssnat lite på nätterna när jag inte kan sova.
Annars har jag mest följt "Annelie rider för musikhjälpen" på FB o lagt en slant i deras bössa, de bör ju snart vara på plats i Örebro!
 
Följer en del på TV, men inte blivit så mycket som tidigare år då jobbet hindrat det lite. Var skeptisk till programledarna först (ja, bortsett från Kodjo då, han är ju underbar), men blev klart positivt överraskad. Speciellt Pelle är ju riktigt bra. :)
 
Alltså wow! Jag som trodde att förra årets summa skulle bli svårslagen, men att de kanske skulle klara det med en eller två miljoner... Men 18!? Så jäkla häftigt! :bow:
 
Ja exakt. Det är bra snack och blandad musik dygnet runt. Inte alls som när p3 står på annars, då är det så varierad kvalité på ämnen och musik.
 
Alltså wow! Jag som trodde att förra årets summa skulle bli svårslagen, men att de kanske skulle klara det med en eller två miljoner... Men 18!? Så jäkla häftigt! :bow:

Vi satt här hemma i soffan och gissade hur mycket det skulle bli. Jag var den enda som var optimistisk och drog i med att de skulle kunna nå upp till 36 miljoner.
Så himla häftigt att de lyckats dra in så mycket! :bow: Ändå är inte allt insamlat än..
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
828
Senast: Rosett
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 724
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 327
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
943
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp