Bukefalos 28 år!

MUSIKHJÄLPEN 2022!

För mig är det veckan som jag önskar att jag kunde vara hemma och följa 24/7.
Så mysigt och fint.
Alltihop.
 
Jag hoppas på att få tillfälle att känna på stämningen på plats :) Lutar starkt åt att jag och kanske min son går dit en vända på tisdag kväll.
 
Musikhjälpen är ett av mina favoritprogram så här i mörkaste december. Sänds från Kungstorget i Göteborg i år. Hoppas att de har fått dit några bra artister som vill uppträda i år. :)
 
Finns lista på vilka som kommer.
Vet du om någon url (sida) som anger vem som kommer och hyfsat exakta hålltider för när dom kommer?

Har inga planer på att åka till Gbg utan får följa de timmar de sänder på SVT. Mest blir det väl nätterna mellan midnatt fram till 06:00.
Sänds väl iof sig även via nätet men jag har inte bandbredd till att låta sändningen stå på dygnet runt i en vecka eftersom jag kör via mobilt bredband.
 
Vet du om någon url (sida) som anger vem som kommer och hyfsat exakta hålltider för när dom kommer?

Har inga planer på att åka till Gbg utan får följa de timmar de sänder på SVT. Mest blir det väl nätterna mellan midnatt fram till 06:00.
Sänds väl iof sig även via nätet men jag har inte bandbredd till att låta sändningen stå på dygnet runt i en vecka eftersom jag kör via mobilt bredband.
Finns på Aftonbladet bla. Bara att googla så kommer det upp.
 
Första bidraget. Nu kör vi snart!
 

Bifogade filer

  • 8F225655-5D4C-43C0-B8DD-D25D4258C6E6.jpeg
    8F225655-5D4C-43C0-B8DD-D25D4258C6E6.jpeg
    20,2 KB · Visningar: 27
Jag är väldigt pepp på årets programledare. Tror dom kommer komplettera varandra bra! Tina som är en bra och trevlig radioveteran och Oscar och Klas är roliga på lite olika energinivåer. (Oscar är ju iofs ganska rutinerad som sidekick/programledare i p3 sen många år tillbaka också.)

Tidigare år har jag inte varit lika ledsen över att jag jobbar om dagarna och har missat det mesta. Men i år är jag nog ändå lite ledsen över att jag inte pluggar och kan ha det på i bakgrunden hela tiden.

Ska försöka pricka in att kolla när bandet Terra spelar, behöver bara kolla upp när det är först 😁 Men annars brukar ju svt vara ganska snabba med att klippa ut och publicera klipp från alla framträdanden.
 
Förstår inte motståndet att sälja Musikhjälpenprodukter…..Finns ju inte bättre reklam.
 
Lyssnade på Musikhjälpen på min joggingrunda och forsätter inne i lyan nu!
I går kollade jag från 14-21.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 221
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 512
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har varit deprimerad i minst 10 år. Jag förstår inte varför jag inte kan bli bättre. I grunden har jag egentligen ett bra liv...
Svar
16
· Visningar
2 067
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp