Bukefalos 28 år!

När börja med sittvagn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Y

yodi

vi köpte en begangnad ligg vagn till lillan, hon är nu fem månader och har börjat sitta upp i bland i vagnen men bara kortare stunder.
efftersom vi måste införskaffa en sitt vagn så undrar jag på ett ungefär hur gamla barn brukar vara inan man byter ligg vagnen mot en sitt vagn :confused:
 
Sv: När börja med sittvagn

Vi bytte runt fem sex månader, men då har vi en sittvagn som man kan fälla ryggstödet så det blir i princip helt plant, och vändbart så man kan har barnet mot sig. Åk och titta lite i barnvagns affärer så ni ser vad ni är ute efter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 982
Senast: Madalitso
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 302
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 667
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp