Bukefalos 28 år!

När jag öppnar nya trådar...

cambodia

Trådstartare
...kommer jag ofta till sista inlägget (på sista sidan) istället för första? Varför?
Försökte lite snabbt nu hitta ett samband när det händer, och det händer iallafall när jag klickar på trådar under rubriken "Just ni i forumet" som ligger här till höger. Inte när jag går in på tex "Gnägg" och sen klickar på en tråd. Men jag är inte 100 på om det alltid följer det mönstret... tycker det händer allt som oftast och är lite störande att behöva ta sig till första inlägget innan man kan börja läsa tråden.

Vad kan det bero på? Någon som har samma problem?
 
För mig verkar det vara så att trådar jag någon gång tidigare gått in och läst på så kommer jag till det första olästa, medan då de jag inte öppnat än kommer till första inlägget (dvs även då det olästa, men länken går inte till unread om jag kollar så)
 
Jo, så är det för mig också. Men det händer med trådar jag aldrig (med säkerhet) har varit in i också tyvärr...
 
Och jag har märkt att när jag klickar på trådar som jag inte har varit inne i under en lite längre tid så hamnar jag på första inlägget. Trots att jag har läst hela tråden tidigare, utom de/t sista inläggen/t.
 
Och jag har märkt att när jag klickar på trådar som jag inte har varit inne i under en lite längre tid så hamnar jag på första inlägget. Trots att jag har läst hela tråden tidigare, utom de/t sista inläggen/t.

Ja, nu när du säger det så har det också hänt mig faktiskt!
 
Jag tror mig förstå att det blir så när jag trycker på den grå länken där det står typ "23 minuter sedan" istället för på trådrubriken.
 
Jag tror mig förstå att det blir så när jag trycker på den grå länken där det står typ "23 minuter sedan" istället för på trådrubriken.
För mig blir det så när jag klickar på rubriken. T ex från "bevakade trådar"-listan (bevakar dem jag har skrivit i).
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 848
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 333
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 858
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 534
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp