Bukefalos 28 år!

När släppa ut ny katt?

Kilauea

Trådstartare
Vi har fått en hittekatt för en månad sedan. Först fick han vara bara inne i tre veckor, sen började han få gå ut i sele.

Vågar man nu tro att han vet var hemma är och släppa ut honom på riktigt?

Utan mat och i sämre väder, har en kompis sagt, så han vill komma in sen. Och låta honom vara ute i alla fall nån timme innan vi ropar in honom, så vi inte tjatar att han ska komma in på en gång.
 
Sv: När släppa ut ny katt?

Jag hade nog varit ute med kissen dom första gångerna han var lös. Men jag är oxå lite nojig. Rädd för att dom ska springa bort...
 
Sv: När släppa ut ny katt?

Släppte ut kisse idag, eftersom jag skulle pyssla i trädgården. Han höll sig på tomten hela tiden, kom fram och hälsade ibland. När jag sen ropade in honom efter ca 2 timmar så kom han springande och följde glatt med in och fick mat :D.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Sassy
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
535
Senast: cili
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 558
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp