När under månaden blir man gravid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

miss_snoozie

Jag har aldrig fattat det där med när och hur man blir gravid egentligen, jag vet ju såklart att befruktningen sker runt ägglossningen :angel: .
Men resten har jag ingen aning om tex hur länge lever spermierna, när infinner sig ägglossningen osv. kan någon förklara det hela för mig :crazy: .
 
Sv: När under månaden blir man gravid?

miss_snoozie skrev:
Jag har aldrig fattat det där med när och hur man blir gravid egentligen, jag vet ju såklart att befruktningen sker runt ägglossningen :angel: .
Men resten har jag ingen aning om tex hur länge lever spermierna, när infinner sig ägglossningen osv. kan någon förklara det hela för mig :crazy: .

eh? detta kan min son som går i 5:an svara på... :o men vi är ganska så öppna av oss och diskuterar allt...
 
Sv: När under månaden blir man gravid?

Tack nu är jag med.
 
Sv: När under månaden blir man gravid?

Ja men nu visste inte jag detta och då är det väll bra om man kan fråga någonstans, eller hur ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 773
Senast: gulakatten
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 587
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 200
Senast: manda
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 368
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp