Bukefalos 28 år!

Någon som följt frakt över helgen ?

Sv: Någon som följt frakt över helgen ?

Fast så var det när jag skickade efter. Mitt skulle levereras med UPS men det hade ändå kommit till posten.
 
Sv: Någon som följt frakt över helgen ?

Och där drog jag en lättnadens suck för fem minuter sedan plingade det in en ny rad
Glostrup, Denmark 09/16/2013 11:30 A.M. Arrival Scan
så nu är den uppe i danmark i alla fall och lär väl förhoppningsvis gå vidare till Malmö idag men lär nog inte få hit den idag tyvärr bara att ge sig till tåls till imorgon.
 
Sv: Någon som följt frakt över helgen ?

Nog måste väl frakten flytta på sig även under helgerna för det kan väl inte vara så att de lastar bilarna färdiga fredagkväll men att de står still nere på den tyska terminalen ända till måndagmorgon?
Det kan mycket väl vara just så att bilen lastas klart på fredag kväll och sen står den lastad på terminalen över helgen innan den kör vidare på söndag kväll eller måndag morgon.
En av körningarna jag har på mitt sommarjobb - förvisso inom Sverige, men det lär nog inte skilja så mycket - fungerar just så.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 607
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Hund I onsdags kväll började min färd ner mot Tyskland för att få se lite "riktig" hundträning. Vår resa började 21 på kvällen, vi åkte i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 870
Senast: sammi
·
Hästvård Såg i senaste numret av Your Horse att det var en intervju med Hiltrud Strasser, och tänkte att det skulle bli ganska intressant att...
23 24 25
Svar
480
· Visningar
40 177
Senast: vdb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp