Något irriterad

D

Daarling

Snälla moderatorer (heter det så?), när ni tar bort ett inlägg ifrån ett forum, PM:A användaren och berätta att ni har tagit bort inlägget och varför ni tog bort det.

Skulle uppskattas väldigt mycket!!
 
Sv: Något irriterad

Men sitter dom och tar bort en massa inlägg i en tråd, så får dom många att pm:a till. Dom gör ju detta jobb på sin fritid och utan betalt. Får man ett borttaget inlägg så är det ju fel på inlägget. Tänk istället på vad du skriver, så dina inlägg inte tas bort.
 
Sv: Något irriterad

Det enklaste är att som användare börja med att läsa de regler som finns här på bukefalos, alla trådar/inlägg som plockas bort strider mot dessa regler.
 
Sv: Något irriterad

Jag uppskattar väldigt om jag får ett PM från en moderator om de har tagit bort en tråd som jag startat, med en förklaring till varför den försvann.
Mandalaki gjorde alltid så. :bow:

Häromdagen startade jag en tråd på hund där jag bad om tips på affärer på internet som säljer hundartiklar.
Jag bad folk att PMa så att det inte skulle bli massa länkar i tråden, men ändå så försvann den. :(
Jag har ingen aning om varför?
 
Sv: Något irriterad

Mandalaki gjorde... Det låter som om jag har dött :D

Att be om PM är inte ett sätt att kringgå reklamförbudet. När man ber om svar i PM i stället för på forumet blir tråden ett slags efterlysning - forumet är ju till för öppna diskussioner där flera kan delta. Förmodligen var det därför tråden togs bort.
 
Sv: Något irriterad

Nä dö får du inte göra. :eek:

HUR ska jag få bra tips om hundshops sidor då? :cry: Det är mycket effektivare att fråga hundfolk som har koll än att söka på google. Jag vill ju hitta massa snygga saker till min lille valp som kommer om en vecka. :love: ;)
 
Sv: Något irriterad

Jag tycker också att det är lite jobbigt att man inte får ge varandra tips på sånt som man verkligen vill tipsas på :crazy:
Jag behöver en tränare och det skulle varit super att kunna få lite info från övriga på Buke om bra tränare i mitt område. Jag håller med Zlatan - det är mycket effektivare att fråga här än någon annanstans... (Jag fick dock ett PM iaf när min försvann ;) )

/Mi :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 309
Senast: Soapbubble
·
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 265
Senast: mily
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 262
Senast: Lisalei
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp