nån som har läst om kattene i västerås?

I

Icebabe_1

läste i tidningen igjen idag om kattene i irsta.
dom har tagit nu 25 katter till,alltså sammanlagt 50 katter hadde dom i huset.
förra omgången tror jag dom fick avliva en del av dom pluss att flera låg döda rundt om i huset.
i tidningen stog det idag att domstolen inte vet ennu om om ägaren skall få förbud mot att hålla djur...
jag tycker det är en klarhet att dom inte skall få ha djur igjen,eller har jag fel???
 
ursch... Undrar alltid hur man kan göra så mot djuren. :(

Håller med dig! Klart att dom inte ska få ha något mer djur överhuvudtaget!!
 
Nog för att man blir sugen på att köpa fler kissar ibland men detta är ju sjukt!!!
Vad får en människa till att göra så här??? Man får lust att behandla den personen på samma sätt som kissarna blivit.
SJÄLVKLART skall inte en sådan person få ha något mer djur tycker jag.
 
usch då :( jag har en gång vart hem till en kvinna som annonserat ut kattungar (följde med en vän som skulle skaffa katt), hon hade nog 20-30 katter, det stank, katterna var skygga och såriga efter att slagits med varann, tror dom var innekatter allihop dessutom (hon bodde typ mitt i skogen). usch usch.... men jag var för liten för att fatta att man kan anmäla sånt.... :(
 

Liknande trådar

A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 134
P
Hästmänniskan som jag tycker har en vettig syn på djurhållning. Strängare straff för djurplågeri Att husdjurens värde aldrig kan likställas med...
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: Pelle_P
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp