Bukefalos 28 år!

Naturkunskap B

Shit vad glad jag är att jag redan läst både a och b. Jag hajar just ingenting av det där nya fina systemet...

/Lavinia, som knappt hajar betyggsystemet heller. Vad var det för fel på 1-5, när man slapp räkna om till siffror???
Nej man förstår ingenting, och det värsta är att de som har det som jobb inte gör det....heller:confused:
 
@MissPumpkin Attans !:( Jag har mailat vårt komvux här på öa också, så får se vad de säger! Samtidigt fick jag ett mail idag med inloggning och så till kursen, så känns som de borde vetat att man behövt läsa en kurs till innan natur 2 om man bara läst natur A innan!
 
@MissPumpkin Attans !:( Jag har mailat vårt komvux här på öa också, så får se vad de säger! Samtidigt fick jag ett mail idag med inloggning och så till kursen, så känns som de borde vetat att man behövt läsa en kurs till innan natur 2 om man bara läst natur A innan!
a
Men då är det nog ingen fara, säkert den personen jag prata med som var helförvirrad. Verkar ju vara ett slående tema här på komvux (ja, jag är arg:p)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: miumiu
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 085
Senast: skogaliten
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Myrten
·
Foder & Strö Hej! Har i år svårt att få tag på halm, har inte tillräckligt mycket kvar för att fortsätta ge som jag gör idag. Finns det andra saker...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp