Nedräkning

Elina8

Trådstartare
Nu är det bara 10 dagar kvar!!! Längtar så jag blir tokig!!

Idag har jag köpt hem det sista, så nu finns det kattmat, kattsand, toalåda, leksaker, en alldeles egen mysfilt till kojan, en superfin skål som det står "Queen" i (har även köpt en med "King" för en blivande liten kompis som jag hoppas blir en hane:D)

Så nu är det bara katten som fattas, nedräkningen kan börja! :bump::bump::bump::bump:
 
Sv: Nedräkning

Jaa, en söt liten bengalhona. Ska bli så himla roligt att få lära känna henne. Men jag gissar att hon kommer hålla sig undan flitigt i början. :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 747
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 908
Senast: shia
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 783
Senast: shia
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 075
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp