Bukefalos 28 år!

Nej nu får lillkillen komma ut.

Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Ja, h*n kan inte komma mer än ut
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

"Jag har gått med ett busfrö till ponny, gått och handlat, gått ut med hunden en lång runda och gått upp och ner för en väldigt brant backe några gånger. Plus att jag haft sex och ska ha den en gång till innan sängdags...
Har även ätit över ett halv kg ananas och druckit äcklig grapefrukt juice då jag hörtdet kan starta förlossningen. Min mun svider nu.... "



:rofl::rofl:

Du verkar ju mer desperat än mig, och jag har ändå gått en vecka över tiden... Kanske är dags att jag inser att min graviditet varit/är förhållandevis lätt trots allt...
(Men färdknäpp fungerar uppenbarligen INTE, har testat ett par dagar i rad nu...:angel:)
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Nog är jag desperat alltid.... Färdknäppen fungerar inte nej. Inget fungerar... :mad: Jag har insett att jag är så pass desperat nu att jag skrattar åt mig själv...

Det värsta är att jag fortsätter dricka den äckliga grapefruktjuicen... Den är verkligen jätte äcklig...
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Hahah,,,,


Man får peppa bebis till att komma ut!

hejja hejja bebis, morsan vill ha ut dig nu!
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Nu börjar du låta som mig när jag väntade tvåan. Ville ju att den skulle komma som ettan i v. 38, men icke. Hon lät dröja på sig och jag var såååå besviken. Kändes som jag gått över evigheter när jag siktat in mig på barn i v 36-37 och haft kraftiga sammandragningar sen v. 18. De som gått över på "riktigt" hade ingen som helst förståelse ;).
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

jag hade också sammandragning från tidigt i min andra grav. Han kom 16 dagar efter BF
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Nu börjar du låta som mig när jag väntade tvåan. Ville ju att den skulle komma som ettan i v. 38, men icke. Hon lät dröja på sig och jag var såååå besviken. Kändes som jag gått över evigheter när jag siktat in mig på barn i v 36-37 och haft kraftiga sammandragningar sen v. 18. De som gått över på "riktigt" hade ingen som helst förståelse ;).

Jäkla ungar, de lyder inte i magen och inte när de kommer ut heller... Jag önskar bara att den lille kommer ut snart så jag kan få må bra igen.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

säkerligen... :p

men du får väl tänka somde andra säger.. ingen ide att släppa ut den innan den e klar ;)
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

säkerligen... :p

men du får väl tänka somde andra säger.. ingen ide att släppa ut den innan den e klar ;)

Det är det enda som håller modet upp lite grann i alla fall.. Det och min son. När han ler kan man ju inte gå och vara på dåligt humör.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Jag har iallafall rätt ont i svanken idag och det brukar jag inte ha så förhoppningsvis har det medförlossningen att göra...Hoppas hoppas det iallafall.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Här går det väl sådär. De senaste tre dagarna har jag haft väldigt många sammandragningar. Ibland får jag även ont men inte ofta. Förhoppningsvis innebär detta att det snart kommer sätta igång. Är rätt jobbigt att ha en massa sammandragningar hela tiden.

Har problemmed svanken fortfarande ibland och har även lite mensvärk då och då.

Har inte kunnat sova bra under dessa tre nätter heller. Vaknar minst fyra gånger varje natt nu.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Usch det här börjar bli hopplöst. Inga känningar alls nu. Men men det är inte mycket jag kan göra åt det.
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 203
Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: cherie
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 510
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp