Bukefalos 28 år!

Nej nu får lillkillen komma ut.

pernilla_s

Trådstartare
Har vaknat varje timme sedan kl 2 i natt. Varit vaken ca 2 timmar nu och kan inte sova. Förvärkar har jag, dock är det inte så farligt. Det gör lite ont, men inget jag inte klarar av.

Känns som om det aldrig kommer sätta igång på riktigt. Kommer säkerligen sluta snart, bara för att den lille inte vill komma ut.

Tråkigt har jag ju också. Min sambo ville inte ens hålla mig sällskap- :mad: Han ville sova den jäkeln.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Åh!! Spännande!

Förvärkar eller öppnar du dig? :p

Det är så spännande när andra ska föda :bump:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Åh!! Spännande!

Förvärkar eller öppnar du dig? :p

Det är så spännande när andra ska föda :bump:

förvärkar... Inte alls kul. Bättre en rejäl förlossning nu så att det bli överstökat. Funderar på gå en runda eller senare när sonen sover ha lite kul i sänghalmen... Kul är kanske inte rätt ord, men nöden har inge lag...

Nu vill jag bara att de ska börja göra ont nu känns de bara lite.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Jag kom ju på knepet tillslut med att få igång värkarna...
Vi bokade teaterbiljetter till torsdagen och på onsdagen
kom hon ju.. INGEN J-LA TRIST KULTUR :eek: :rofl:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Jag kom ju på knepet tillslut med att få igång värkarna...
Vi bokade teaterbiljetter till torsdagen och på onsdagen
kom hon ju.. INGEN J-LA TRIST KULTUR :eek: :rofl:

förhoppningsvis så kan en bångstyrig ponny få igångvärkarbetet....:bump: Det är ju inte precis mysigt att ha sammandragningar jämt och ständigt.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

:rofl: du är desperat det hörs ;)

men det funkar säkert... hehe...
lycka till :)
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

:rofl: du är desperat det hörs ;)

men det funkar säkert... hehe...
lycka till :)

Desperat det är bara förnamnet. Det var desperation somgjorde att de blev så här... Gårdagen var ett försök till att få igång allt... Ett stycke bångstyring ponny på långpromenad, hem och dammsuga och skura, baka kladdkaka och laga två eksemtäcken och på kvällen fick sambon jobba lite... ;) Det gick ju lite framåt iallafall.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

ahaa... ok, men du aksnek itne skall pressa fööör hårt? ;)
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

ahaa... ok, men du aksnek itne skall pressa fööör hårt? ;)

Haha jag borde nog ta det lugnare. Men i och med att jag har så ont av denna graviditeten så vill jag bara ha det överstökat. Min rygg strejkar totalt.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

ahaa... förstår det... Det fasar jag faktist för den dagen det är min tur (lång från nu.. men ändå :angel: ) för jag har sånna problem med rygg och leder redan nu.. och då blir man lite rädd hur ont man lär få då..

hoppas den kommer nsart då! :bump:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Här händer nada... Inte en sammandragning. Men efter min dag idag så få jag förhoppningsvis värkar i natt.

Jag har gått med ett busfrö till ponny, gått och handlat, gått ut med hunden en lång runda och gått upp och ner för en väldigt brant backe några gånger. Plus att jag haft sex och ska ha den en gång till innan sängdags...

Fungerar inte detta så fungerar inget och jag får ge upp och låta bebis komma när den vill.

Har även ätit över ett halv kg ananas och druckit äcklig grapefrukt juice då jag hörtdet kan starta förlossningen. Min mun svider nu.... :cool:

Jag har kommit fram till att jag är väldigt desperat.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.


Haha du skulle se min sambo när jag gick upp och nerför den backen... Han bara stod där uppe och skrattade åt mig. Jag kan faktiskt förstå honom. Jag flåsandes uppförbacken i min ankgång.... :rofl: Ingen snygg syn det inte...
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

hehe... det kan jag tänka mig... och den stackaren som tvingas till sex hela tiden oxå :angel:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

hehe... det kan jag tänka mig... och den stackaren som tvingas till sex hela tiden oxå :angel:

Tvingas är nog faktiskt ganska sant... :o Men det är ju faktiskt jag somtvingas vara gravid så lite måste han ju också uppoffra... :devil:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Fungerar inte detta så fungerar inget och jag får ge upp och låta bebis komma när den vill.

Ja, det vore väl det allra bästa om bebis får komma när h*n anser sig vara färdig för att titta ut.
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 203
Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: cherie
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 510
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp