Bukefalos 28 år!

Neongula benlindor...

Jaa, tänk vad vackert med ett blått schabrak, blå ridkläder och NEONGULA!!!!!! lindor :rofl:
 
Jag formligen älskar att reta "dressyrmupparna",så jag har hela färgskalan!! *sss*
Neongula fleecelindor,blåa höga skydd bak,röd-gröna flipflop-boots och gärna det ljuslila schabraket.. :D Till det svart träns och brun sadel.. ;) Och orange reflexbrösta på hästen + övriga blandade reflexer. Och så har jag oftast ljusgrå mysbyxor och en röd stor bylsig jacka.. :D
Vill egentligen hitta ett par neonrosa lindor till hbl'valacken..Matchar hans grimma i rosa då..
Kan ju nämna att ingen är förvånad längre..
:rofl: :bump: :rofl:
 
Jodå,visst gör han det.. :D
Det enda övriga i stallet protesterar emot är när jag köpte den neonrosa grimman.. :rofl: Det var tydligen under hbl'ets värdighetströskel enl. en del.han är ju 16 år och valack..
Som sagt,alltid retar det någon,och han har haft värre grimmor i hagen.. :devil: :rofl:
(En var babyblå med möss som pussades på)
 
en i mitt stall har såna. och nån har lysande ljusgrön och oranga

dom är jättehäftiga!!

Dom köpte dom i Globen, dom flesta är i acryl, men en har fleece
 
Jamen där måste jag nog hålla med de i stallet.. :angel: ;) :D
Rosa är nog den enda färgen jag INTE skulle sätta på mina hanar (en valack o en hingst) :D ;)
 
Letar förtvivlat efter neon-ROSA :love: lindor som kan matcha den övriga utrustningen.
Vad för sorts häst? :confused:
en fux hingst :devil:
 
vart köpte du grimmorna? (den rosa och den med möss på)

jag behöver en ny..=)

(jag har för övrigt neongula, rosa, oranga och ljusblåa lindor till min fuxpojke)
 
Den neonrosa köpte jag på Globen,men har nog sett nått likande i div. olika affärer.Iof oftast i ponnystorlek,men ibland har man "tur" och hittar i större storlekar.
"Musgrimman" hittade jag,*hhhm*,på Lillhästen i Stav,om jag minns rätt,men det är typ för 10 år sen.Fanns då som babyblå och babyrosa,med möss som pussades.. :rofl:
Har tyvärr inte sett den igen,hade gäääärna haft ett par nya.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har en flughuva som saknar fästen till att fästa i tränset och den känns som den är på väg att åka av under användning. Tänker att...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Fibusen
·
Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Boomshaklak
·
Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp