Bukefalos 28 år!

Nerslagen i skolan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nerslagen i skolan

Håller med dig. Har läst i tråden men knappt vågat svara eftersom man inte vet om man råkar ha en åsikt som inte är rätt eller inte. För att vara en tråd om utsatthet så är det konstigt att det blivit en mobbartråd. Trodde att de som varit utsatta för mobbing visste bättre än att gå ihop och försöka tvinga bort någon annan. Spelar ju ingen roll om denna någon har en annan åsikt, mobbing blir inte mer rätt för det. :eek:
 
Sv: Nerslagen i skolan

Nej jag kan inte tvinga henne, men jag kan be henne sluta förpesta tråden.
Kats åsikter är inte helt korkade (i denna fråga), men ibland så är det fel läge att missionera om dem, så därför tycker jag att hon kan starta en egentråd om vad man ska göra med mobbare.

Soffiproppe: iblanda är *kl* viktigt ;)
 
Sv: Nerslagen i skolan

Är det otrevligt att be någon lämna tråden som gång på gång trampar på TS känslor OK att personen påstår att det inte är hennes mening men hon fortsätter ju att klampa omkring?

Ja, det är förbannat otrevligt, eftersom jag lade ner sakdiskussionen för snart ett dygn sedan och smädligheterna fortfarande dyker upp med ojämna mellanrum.

Förstår du att kravet på att jag ska försvinna ur den här tråden, handlar om precis samma sak som ämnet på tråden: nämligen det att vissa tar det för sin sak att sätta andra personer på plats.
Jag trodde ni var emot sådant.

Snacka om att inte se skogen för alla träd.
 
Sv: Nerslagen i skolan

Haha, märker det... :p Brukar aldrig glömma det annars, men när det behövs som mest, ja, då glömmer jag det... :D
 
Sv: Nerslagen i skolan

*kl*

Nu låser jag tråden för att läsa igenom den och så ska jag fundera på om den vinner något på att öppnas igen.

Mvh
Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 772
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
35
· Visningar
5 929
Senast: pepp
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
889
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp