Bukefalos 28 år!

Netflix tips

Charlotte1975

Trådstartare
Skaffade Netflix innan sommaren och har nu avverkat en del serier och behöver nya tips.
Har sett:
The Killing
Breaking Bad
Orange is the new Black
Homeland

Förslag på annat som jag "måste se"?
 
Sv: Netflix tips

Jag har världens sämsta tv-tålamod, så jag fullföljer sällan seriettitande, men dessa har jag gillat vad jag sett av:

The Wire
Mad Men
Sopranos
Twin Peaks
Girls
Six Feet Under
 
Sv: Netflix tips

Dexter! Sons of anarchy! House of cards! Califonication! Homeland! The Killing!

Det finns ju hur mycket som helst att titta på som är bra! :up:
 
Sv: Netflix tips

Det finns bara en säsong av pretty little liars. Och det är lite skralt med säsonger lite här och där kan jag tycka, men i stort är netflix värt den lilla pengen kan jag tycka. Börja med en gratismånad. Det är bara att säga upp innan den månaden är slut om man vill.
 
Sv: Netflix tips

Alltså, allt finns lite varstans att titta på - precis allt. Men den snygghet som netflix har som kommer ihåg vad man tittat på, var man slutat titta och vad man kan tänkas tycka om baserat på vad man tittat på - är värt 79 pix. Jag har tittat på mycket streamat i min dar på ljusskygga sidor och spegellänkar och och klickat mig blå hit och ditan - allt det där slipper man med netflix. Och bra kvalitét hela tiden är det.
 
Sv: Netflix tips

Sons of Anarchy, Jericho, Terra Nova, Pretty Little Liars (väntar desperat på fler säsonger). Sen finns ju t.ex. Lost och Prison Break om du inte sett de serierna. Dexter är det många som älskar, jag är dock inte helfrälst.
 
Sv: Netflix tips

Alltså, allt finns lite varstans att titta på - precis allt. Men den snygghet som netflix har som kommer ihåg vad man tittat på, var man slutat titta och vad man kan tänkas tycka om baserat på vad man tittat på - är värt 79 pix. Jag har tittat på mycket streamat i min dar på ljusskygga sidor och spegellänkar och och klickat mig blå hit och ditan - allt det där slipper man med netflix. Och bra kvalitét hela tiden är det.

Precis! Jag pröjsar gärna för dem och Spotify. Jag är helst laglig om det finns bra alternativ.
Jag tror att många även skulle stå ut med reklam, bara man kunde få serierna samtidigt som de går på tv...

Tv har ju varit så sega med att ge folk vettiga alternativ när de sänder serier ett år senare, på knasiga tider eller inte alls...
Mer netflix!!
 
Sv: Netflix tips

Precis! Jag pröjsar gärna för dem och Spotify. Jag är helst laglig om det finns bra alternativ.
Jag tror att många även skulle stå ut med reklam, bara man kunde få serierna samtidigt som de går på tv...

Tv har ju varit så sega med att ge folk vettiga alternativ när de sänder serier ett år senare, på knasiga tider eller inte alls...
Mer netflix!!

Jag skulle nog inte vilja ha brytande reklam på en VOD-tjänst, men kan tänka mig fast reklam i fönstret då man inte använder helskärm. Så funkar det på flera VOD-tjänster i usa.

---------------

Jag tittade igenom de två säsongerna av serien 'Survivor' nu i veckan. Sjysst tidsfördriv med irriterande cliffhanger eftersom det bara finns två säsonger av serien. Typ The Walking Dead/World war Z men utan zombies och med smittsam influensa istället.
 

Liknande trådar

Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 442
Senast: EZMK
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 558
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 205
Kropp & Själ Skaffade glasögon för ett drygt år sedan. Hade dragit länge på det trots att jag märkt att jag såg sämre på nära håll. Men så började...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp