Bukefalos 28 år!

Netflix tips

Sv: Netflix tips

Buffy. Min absoluta favoritserie. Det är så sjukt skönt med en stark, kvinnlig huvudroll som motvikt till alla machogubbar som är så poppis...
 
Sv: Netflix tips

Mitt senaste netflix-nöje; Justified. Charmig deckare i hillybilly-miljö. Klart sevärd!
 
Sv: Netflix tips

Buffy. Min absoluta favoritserie. Det är så sjukt skönt med en stark, kvinnlig huvudroll som motvikt till alla machogubbar som är så poppis...

Hell yes! Buffy är den bästa serien någonsin om du frågar mig.

Joss Whedon är ju sådär rent i allmänhet rätt fantastisk på att göra roliga, smarta, engagerande serier med starka, flerdimensionella karaktärer som som går utanför de tröttsamma könsstereotyperna man ser i typ allt annat. Det enda han har gjort som jag inte har älskat rakt av är Dollhouse.
 
Sv: Netflix tips

Fringe! :D

Och några som redan nämnts: Buffy, Californication och Black Books, beroende på vad du gillar. :)
 
Sv: Netflix tips

Det beror ju lite på vad du gillar, men här är några av mina favoriter (vet inte om alla finns på Netflix dock):

Supernatural - en av mina absoluta favoriter. Två bröder tar upp kampen mot allt möjligt övernaturligt som kommer i deras väg
True Blood - har visserligen bara sett de tre första säsongerna, men är du det minsta intresserad av vampyrtemat måste du se den!
Walking Dead - om du gillar zombies och det apokalyptiska temat
American Horror Story - om en familj som flyttar in i ett hemsökt hus och underligheter börjar hända
Friday Night Dinner - brittisk komediserie om en familj som samlas varje fredagkväll för middag och det blir aldrig som de tänkt sig. Hysterisk rolig!:D
Barnmorskan i East End - brittisk verklighetsbaserad dramaserie som utspelar sig på 50-talet där man får följa ett antal barnmorskor i en fattig del av London.
Land Girls - brittisk dramaserie om ett gäng unga kvinnor under andra världskriget som kallas in för att arbeta på en gård.
Eureka - lite småmysig lättsam sci-fi-komedi om ett undangömt samhälle där allt möjligt konstigt sker
Bored to Death - komediserie om en författare som försöker sig på att vara privatdetektiv, med blandat resultat.:D
 
Sv: Netflix tips

Inser att jag inte sett mycket av det ni tar upp. The Walking dead har jag sett och Jericho. Några har jag sett något avsnitt av, men resten ä inget jag ens tittat på.

Netflix är nog inget för mig, har inte tid....:o
 
Sv: Netflix tips

Mitt senaste netflix-nöje; Justified. Charmig deckare i hillybilly-miljö. Klart sevärd!

"Klart sevärd!" skrev jag. Hell yes - den är det bästa jag sett efter SOA. Ju. Missa den inte.

Skulle bara tipsa om hola, den unblockar så man får tillgång till netflix usa, eller GB om man så vill. Det som kanske inte finns på svenska netflix kan finnas på amerikanska, eller tvärtomdårå. Justifieds tredje säsong finns inte på svenska, ingen säsong fanns på amerikanska, men alla tre säsongerna fanns på brittiska varianten.
 
Sv: Netflix tips

Friday Night Dinner - brittisk komediserie om en familj som samlas varje fredagkväll för middag och det blir aldrig som de tänkt sig. Hysterisk rolig!:D

Ja, den är underbar! :D Svt kör repriser igen så den ligger även på Svt-play f.t (men bara ett avsnitt åt gången).
 
Sv: Netflix tips

Ja visst är den?:D Jag trodde ju att det var nästa säsong de visade nu och bänkade mig förhoppningsfullt, gissa om jag blev besviken.:(
 

Liknande trådar

Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 391
Senast: EZMK
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Skaffade glasögon för ett drygt år sedan. Hade dragit länge på det trots att jag märkt att jag såg sämre på nära håll. Men så började...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Hermelin
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 035
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp