Bukefalos 28 år!

Newmarket, ett bra resmål?

Sv: Newmarket, ett bra resmål?

Tack för rapporten! Visst är Newmarket ett fantastiskt resmål? Nästa gång får du/ni testa Chantilly - det är också en upplevelse. London och Paris är visserligen kul men de är så fulla av turister att det knappt känns i vilket land man är.:cool:

Ett litet tips är att det fortfarande finns andelar kvar i några av Rikshästarna - för 350 spänn blir du hästägare säsongen ut.:D
 
Sv: Newmarket, ett bra resmål?

Vet du, jag funderar verkligen på det där med Rikshäst...

Nu skall jag först åka en vecka till New York och då funderar jag på att besöka Belmont Park i helgen. Vad jag fattar av hemsidan verkar det vara löp då.

Tror att jag LÄTT skulle kunna bli biten av den här sporten. :D
 
Sv: Newmarket, ett bra resmål?

Ja, akta dig noga för det är seriöst vanebildande.:devil: Jag tog med mig några oskulder till Jägers i går och de njöt trots att Jägers är den fulaste galoppbanan i världen..

Men hästarna är så underbara att se!:love:

Belmont är helt överväldigande men ska nog upplevas en stordag - annars är jag rädd för att det kan kännas lite ödsligt. Läktarna där är byggda långt innan det fanns TV och totomater och alla såg loppen IRL. Nu sitter folk hemma och spelar och det blir inte samma sak.

Är det nu i helgen du ska dit? Det är lopp både lördag och söndag men det verkar vara något bättre på lördag.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp