Bukefalos 28 år!

Ni med tjockisar...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ni med tjockisar...

Jo han sov som en stock liggandes på mage mot mitt bröst eller på min mage i sängen, det går bra på sidan bredvid mig på natten men helst mage. Vi la han på sidan men han vaknade efter max 10 min så då la jag han på mage och han sov i 3 timmar i sträck! Så enkelt var det. Men han var då redan 5 v innan jag kom på det och kunde vända huvudet själv, vilket krävs.

Så snäll e han...( alla barn e väl snälla) lättväckt som man är hör jag när han börjar söka efter mat och letar efter händerna så han hinner inte gråta på nätterna innan jag är där och lyfter upp honom och sedan äter han bara lite så jag hoppas det nattmålet försvinner sedan.

Jag bara daskar han i rumpan, ibland ganska hårdhänt och han somnar!
 
Sv: Ni med tjockisar...

paradiset skrev:
Så snäll e han...( alla barn e väl snälla) lättväckt som man är hör jag när han börjar söka efter mat och letar efter händerna så han hinner inte gråta på nätterna innan jag är där och lyfter upp honom och sedan äter han bara lite så jag hoppas det nattmålet försvinner sedan.
Min sambo är expert på att rycka upp vår son vid minsta lilla ljud men jag har märkt att han ofta somnar om trots småljud, han gör en hel del av dem i sovande tillstånd. Han brukar inte hinna börja gråta egentligen innan jag tar upp honom men det kan löna sig ;) (om man prioriterar lite mer sömn och egentid emellanåt) att vänta lite och se om småljuden blir vaket eller bara sovljud.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp