Ni som tävlar shettisagility!

I

I_Love_Humle

Hur får man reda på när tävlingarna är? Har varit inne på shetlandsällskapets hemsida, men den är ju inte uppdaterad på länge! När är nästa tävling så man kan komma o titta?! :)
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

Tack! Vet du när tävlingarna ungefär börjar igen efter vintern? Några tips på vad som är bra att träna på?
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

Tips på träningar finns på hemsidan. Kan vara presenningar, stå med frambenen i ett däck, springa genom prasselband osv.

Har ingen aning när tävlingarna börjar. Maila I-B (adress finns på sidan) så kan hon säkert berätta mer.
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

:bow: Tack så mycket! :bow:
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

Första riktiga tävlingen för säsongen brukar väl vara i mars/april tror jag... Men jag har för mig att det anordnas träningar lite då och då. Har varit lite olika från år till år.
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

6 februari kommer det förmodligen att vara träning och tävling i agility!!
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

A G I L I T Y - T Ä V L I N G för A-ponny ! 8 maj klockan 10.00, för mer info gå in på www.belekima.se och klicka på aktuellt ! :banana:
 
Sv: Ni som tävlar shettisagility!

ja, och hur gammal får en shettis vara som äldst för att få vara med och tävla ?

någon som kan Skriva upp lite av vad för slags "hinder" (elr va man ska kalla det....) dom använder..!?

Ja vet att ponnyn ska sätta framhovarna i ett bil/traktordäck, och gå under plastband som hänger ner + att gå över/under pressenningar + vippbräda, men finns det något mer?
och HUR gör man balansövningar?
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 778
Senast: hhere
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: Milosari
·
Tävling Det är äntligen dags att komma ut på tävlingsbanorna igen! :) Många år sen jag tävlade hoppning sist, så jag har uppdaterat mig genom...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: WS6
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 524
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp