14 maj 1996.
Det är idag 19 år sedan jag lade upp dessa sidor på internet.

Ibland är de lite jobbiga att sköta men det är verkligen roligt att så många är här och umgås med varandra.
Roligt är det också att många varit här i nästan alla 19 åren.

För lite drygt ett år sedan genomförde jag äntligen bytet till detta nya forumsystem, jag tror nästan alla har vant sig vid det här laget och gillar det nya systemet.

En stor fördel med det nya systemet och en stor anledning till bytet är att detta nya system utvecklas hela tiden och det kommer uppdateringar och förbättringar, senast i morse installerade jag en ny version med buggrättningar.

Det utvecklas även kringprogram till systemet vilket är positivt, den nya layouten som installerades för drygt en månad sedan är ett exempel på detta.
Den vidareutvecklas och förbättras hela tiden och jag petar och ändrar i den för att så många som möjligt skall bli nöjda.

I höstas flyttade även radannonserna från sitt separata system in under forumsystemet så att alla kan använda sin foruminloggning när de vill lägga in radannonser. Radannonssystemet är nu enklare till sin utformning och mer integrerat med allt annat på sidorna. På gång och Företagsguiden är också mer integrerade med forumet, synd bara att de används så lite.

De stackars moderatorerna som oftare får skäll än beröm av er användare och dåligt med beröm och stöttning från mig gör som alltid ett bra jobb med att försöka göra Bukefalos så bra och trivsamt som möjligt. Ett stort tack till er, verkligen!

Jag ser fram emot många roliga och intressanta år tillsamans här framöver, tack för att ni finns här!
 
14 maj 1996.
Det är idag 19 år sedan jag lade upp dessa sidor på internet.

Ibland är de lite jobbiga att sköta men det är verkligen roligt att så många är här och umgås med varandra.
Roligt är det också att många varit här i nästan alla 19 åren.

För lite drygt ett år sedan genomförde jag äntligen bytet till detta nya forumsystem, jag tror nästan alla har vant sig vid det här laget och gillar det nya systemet.

En stor fördel med det nya systemet och en stor anledning till bytet är att detta nya system utvecklas hela tiden och det kommer uppdateringar och förbättringar, senast i morse installerade jag en ny version med buggrättningar.

Det utvecklas även kringprogram till systemet vilket är positivt, den nya layouten som installerades för drygt en månad sedan är ett exempel på detta.
Den vidareutvecklas och förbättras hela tiden och jag petar och ändrar i den för att så många som möjligt skall bli nöjda.

I höstas flyttade även radannonserna från sitt separata system in under forumsystemet så att alla kan använda sin foruminloggning när de vill lägga in radannonser. Radannonssystemet är nu enklare till sin utformning och mer integrerat med allt annat på sidorna. På gång och Företagsguiden är också mer integrerade med forumet, synd bara att de används så lite.

De stackars moderatorerna som oftare får skäll än beröm av er användare och dåligt med beröm och stöttning från mig gör som alltid ett bra jobb med att försöka göra Bukefalos så bra och trivsamt som möjligt. Ett stort tack till er, verkligen!

Jag ser fram emot många roliga och intressanta år tillsamans här framöver, tack för att ni finns här!

Tack Gunnar, för att jag och några till av inventarierna har fått vara ett verktyg i din moderatorlåda i alla år. Det har varit och ÄR fantastiskt roligt och jag ser fram emot många bukeår till.

Inte just för att jag råkar vara moderator, utan helt enkelt för att det är så fantastiskt roligt att ha fått så många vänner via ett stort gemensamt intresse och fantastiskt roligt att till och med ha träffat flera av er och varit på ridläger tillsammans med några... :)

"Let's pay it forward" - Med det menar jag, alla kära fantastiska bukefalister låt oss föra buketraditionen vidare.

Kram

IngelaH
 
14 maj 1996.
Det är idag 19 år sedan jag lade upp dessa sidor på internet.

Ibland är de lite jobbiga att sköta men det är verkligen roligt att så många är här och umgås med varandra.
Roligt är det också att många varit här i nästan alla 19 åren.

För lite drygt ett år sedan genomförde jag äntligen bytet till detta nya forumsystem, jag tror nästan alla har vant sig vid det här laget och gillar det nya systemet.

En stor fördel med det nya systemet och en stor anledning till bytet är att detta nya system utvecklas hela tiden och det kommer uppdateringar och förbättringar, senast i morse installerade jag en ny version med buggrättningar.

Det utvecklas även kringprogram till systemet vilket är positivt, den nya layouten som installerades för drygt en månad sedan är ett exempel på detta.
Den vidareutvecklas och förbättras hela tiden och jag petar och ändrar i den för att så många som möjligt skall bli nöjda.

I höstas flyttade även radannonserna från sitt separata system in under forumsystemet så att alla kan använda sin foruminloggning när de vill lägga in radannonser. Radannonssystemet är nu enklare till sin utformning och mer integrerat med allt annat på sidorna. På gång och Företagsguiden är också mer integrerade med forumet, synd bara att de används så lite.

De stackars moderatorerna som oftare får skäll än beröm av er användare och dåligt med beröm och stöttning från mig gör som alltid ett bra jobb med att försöka göra Bukefalos så bra och trivsamt som möjligt. Ett stort tack till er, verkligen!

Jag ser fram emot många roliga och intressanta år tillsamans här framöver, tack för att ni finns här!
Är det en hyllning till moderatorerna ? Eller buke allmänt eller vad avses ? Känns lite svårtolkat ;) ?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av privat psykiatrisk vård? Min pappas sambo mår dåligt och har 2 självmordsförsök i närtid. Hon...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: Bansai
·
IT & mobiler Jag har funderat länge på att köpa en ritplatta, men jag tror just nu att det lutar mot en iPad för att bredda användningsområdet lite...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: monster1
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
683
  • Artikel
Dagbok Jag borde sluta vara här för gott. För jag sjunker bara djupt ner i depression när jag är här. Varje gång. Börjar fundera på att hänga...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 536
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp