Bukefalos 28 år!

Nu är det bestämt

Sv: Nu är det bestämt

hehe...jag kanske ska komma o hälsa på medans har är en "slyngel " :angel: charmigare än så kan det ju inte bli :love:
 
Sv: Nu är det bestämt

Gratulerar! :D När möts vi på utställning då? ;)

Jag tror det blir bra att du får valpen nu. Tänk vad bra om han får umgås lite med mamma på egen hand nu innan det blir varmt och han "går som han vill".

Jag tror att det kommer att bli toppen!

Jag hade föreslagit Zeb för din lille herre! Det passar väl på en gårdshund? Jag ser framför mig hur han kommer att spatsera runt på gården som en liten mini Macahan... :)

Förresten, du vet väl att du/uppfödaren kan ringa SKK och ändra namnet. Bara det görs innan hunden har fått några meriter.

Ja, grattis igen, martha. Verkligen roligt att du har en renrasig hund. :cool: Och inte vilken som helst, utan en jättesöt! :love:
 
Sv: Nu är det bestämt

hmm, kostar det extra nu då...i tisdags var det inlämnat..men vi får se han kanske kommer o heta nåt helt annat hemma....det märker man när man haft dom några dar :D
 
Sv: Nu är det bestämt

Vad jag vet kostar det inget extra, om det bara handlar om ett stavfel... ;) v-et saknades ju.

JAG skall ställa ut på Ransäter? How about you - my dear?

DU kan väl i så fall också ställa ut? ;)

/lockar med martha i utställningsträsket
 
Sv: Nu är det bestämt

men han är ju bara så liten då....jag bor ju inte så långt ifrån där utställningen är....men ibland är det ju såna där valpklasser :D ...eller....
jag kanske ska be min fd granne som är proffs på sånt här att ställa ut min så vi kammar hem rubbet :rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet ju att vissa raser, t.ex. border collie m.fl., kan vara känsliga mot ivermektin och i värsta fall bli riktigt dåliga och till...
Svar
11
· Visningar
816
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 377
Senast: Kakis
·
Mat Ska ha en lite bjudning förv6 personer på lördag. Det blir slaktarbiff/njurtapp och svampsås, men har inte bestämt hur jag ska fixa...
Svar
17
· Visningar
756
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp