Bukefalos 28 år!

Nu är det inge roligt längre

Sv: Nu är det inge roligt längre

:cry::love:

Tårar trillar av lycka vännen när jag läser det du skrivit om första mötet med Ailie..

Stora kramar / Madelene m.familj.
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Hon är så underbar. Jag kan liksom inte sluta titta på henne. Hon är det vackraste som finns. :love:

Även om vi skojar och kallar henne våran lilla chimpans. :D Men hon är bara så söt. Man måste gå och pussa på henne hela tiden.

Jag trodde inte att man kunde älska någon så mycket. :love:

Photo_18942_765638.JPG
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Fniss, vad söt, hon såg lite ut som ET på den där bilden :D med fingrarna!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Fan vad häftigt!!

Haha jag blir alldeles tårögd.


SuperduperGrattis verkligen!! Lycka till m allt nu!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

vilken vackra ögon hon har!

grattis grattis igen och igen, vilken lycka det måste vara :)

// Veras- bara liite nära tårarna :love:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Man får nästan läderhud på läpparna efter allt pussande. Jag visste aldrig att bebisar var så mjuka!

Min bryr sej dock inte om ögonkontakt när han äter, om det beror på att tuttarna sitter för långt ner eller för att jag är totalt ointressant när det finns BRÖST att titta på vet jag inte ;)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Grattis åter igen.!! Vilken underbar sötnos.. :love: Kanske får anhålla om en hand för lillens del redan nu. ;):D
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Grattis!
Vilken fin liten flicka :love:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Man får nästan läderhud på läpparna efter allt pussande. Jag visste aldrig att bebisar var så mjuka!

Min bryr sej dock inte om ögonkontakt när han äter, om det beror på att tuttarna sitter för långt ner eller för att jag är totalt ointressant när det finns BRÖST att titta på vet jag inte ;)

:rofl: Det ska börjas i tid. ;)

Idag tänkte jag försöka mig ut på första promenaden med barnvagnen. Har haft så ont i stygnen där dom klippte mig att jag knappt kunnat röra på mig men efter besök hos barnmorskan nu på morgonen där hon tog några av stygnen känns det bättre. Fast jag kan fortfarande inte sitta. :o
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Jag kan ju kolla med henne. Fast just nu ligger honoch myser med sin älsklingspappa. Hon älskar att sova på pappas bröst. :love:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Grattis till lilltösen.

Man får visst inte vara borta från Buke alltför länge. Blir så långa trådar att läsa igenom...

Men det är det värt då man får se så söta små bebisar!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Jättegrattis till en jättesöt bebis!
Måste även passa på att fråga: klippte dom upp dig? utan bedövning? :crazy::confused:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

GRATTIS!

Alltså, det känns på något vis overkligt.. På något konstigt sätt känns det som om man växt upp med exempelvis Aningsfull och andra gammelrävar här på forumet.. Och nu får ni barn. :love::cry::love:

Grattis igen, liten är alldeles underbar!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp