Bukefalos 28 år!

Nu har det börjat igen...

Prosit

Trådstartare
Sidan kan ej visas.... det är tredje dagen jag har problem med Buke på kvällstid. Det var jättebra direkt efter uppdateringen, men nu är det kört igen. Igår var det under en halvtimme som jag kunde se senior, men så fort jag skulle gå in i en tråd så kunde sidan ej visas. Backade o försökte igen, men efter ca 10 försök så gav jag upp.....

Är jag ensam om detta problem???
 
Sv: Nu har det börjat igen...

Jag har haft samma probmen, men jag vet inte om det är lika ofta, då jag blev medlem idag (då ilägget skrivs).
Dvs, om jag har samma problem som icke medlem än som medlem, då jag inte va medlem i förrgår tex.
 
Sv: Nu har det börjat igen...

Har du provat att "spåra" signalen?

Det är inte säkert att det är Buke som är segt utan att det är en server på vägen mellan dig och Buke som strular.

För att spåra signalen gör du följande:
*Öppna kommandotolken (Dosfönstret), det gör lättast genom Start/Kör, skriv cmd i rutan och tryck OK
*skriv direkt efter > trace, traceroute eller tracert (vilket alternativ beror på ditt operativsystems inställningar), mellanslag, www.bukefalos.com
Det ska alltså se ut som något av nedanstående (kolla på bilden nedan)
...>trace www.bukefalos.com
...>traceroute www.bukefalos.com
...>tracert www.bukefalos.com

och tryck enter
Då kommer ditt dosfönster efter en stund se ut ungefär så här:
Tracert.jpg


Kommer du inte hela vägen fram till Buke eller om det är väldigt höga siffror framför någon post är det förmodligen där felet ligger.
 
Sv: Nu har det börjat igen...

Jag hade också problem för några dagar sen men tolkade det bara som hög belastning.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 503
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 219
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 842
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp