Bukefalos 28 år!

Nu har jag varit på spirometri o EKG

Status
Stängd för vidare inlägg.
På Norrtälje Sjukhus, träffade en mycket empatisk läkare som verkade ha all tid i världen för mig. Han lyckades t o m locka ur mig varför jag är så paniskt rädd för smärta. Har en akuttid där nu på fredag kl 08.00 för bronkoskopi inkl vävnadsprov om inte onkologen på KS har andra planer när jag skall dit för ny röntgen o läkarbesök på torsdag.
fläcken är inte så stor o sitter långt ner i höger lunga, den är klart avgränsad, innan vävnadsprov kan man inte säga så mycket, kan vara benign men kan lika gärna vara väldigt illa. Det visar sig.

Jag saknar mina hundar, Schä/Terven hade en underbar päls att gråta i.
1542729762190.png
 

Äntligen hemma o sitter med en balja java med massa mjölk i samt en halv ostfralla, hoppas huvudvärken släpper snart. Var som en vanlig datortomografi men det tog lång tid pga väntetider mellan injektion av radioaktivt ämne o själva röntgen.

Väl hemma väntade en kallelse till Norrtälje, från läkaren som gjorde bronkoskopin + vävnadsprover i fredags, skall dit på fredag.

Det går undan!
 
Äntligen hemma o sitter med en balja java med massa mjölk i samt en halv ostfralla, hoppas huvudvärken släpper snart. Var som en vanlig datortomografi men det tog lång tid pga väntetider mellan injektion av radioaktivt ämne o själva röntgen.

Väl hemma väntade en kallelse till Norrtälje, från läkaren som gjorde bronkoskopin + vävnadsprover i fredags, skall dit på fredag.

Det går undan!

Bra att det är tempo.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp