Nu kastar jag mina p-piller...

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

corona

Vi fick missfall i början av året...
Upptäcktes inte förrän på Ultraljudet :-(

Men, nu ska vi försöka igen! :banana: :banana: :banana:

Det känns nervöst.
Förra graviditeten innebar ju bara tråkigheter: illamående, trötthet, viktökning, spyor och så missfall... man vill inte utsätta sig för det igen, det tråkiga alltså....

Ville bara berätta det... :o :smirk:
 
Sv: Nu kastar jag mina p-piller...

Lycka till :)
Jag har inte ätet P-piller på tre (?) år. Har inte försökt bli gravid iofs, det var mer för att jag mådde piss, gick upp ganska mycket i vikt :mad: och för att det i samma sväng uppmärksammades fall med blodproppar som ledde till döden och en sammankoppling med bröstcancer.
Vet inte om det fanns belägg för det sista men jag är som jag är och tordes inte fortsätta, och jag mår bättre.
Skulle jag bli gravid så vore det inte hela världen, en bebis är ingen riksolycka :love: ;) :D Tvärtom :)

Hoppas det funkar för dej :)
 
Sv: Nu kastar jag mina p-piller...

Lycka till då, jag håller tummarna.... kan nog inte hålla mig själv längre heller.... ;)
 
Sv: Nu kastar jag mina p-piller...

Pga högt blodtryck fick jag inte nytt recept på p-piller och vi tänkte börja försöka bli gravida nästa år, eftersom vi precis flyttat in och vill komma iordning här först. Men vi fuskar lite med skydd, så man vet aldrig! :o Spännande!

Lycka till och hoppas verkligen att det går bätte denna gången!

/Timsetim
 
Sv: Nu kastar jag mina p-piller...

Tack alla :bow:

Ja, vi hoppas på bättre lycka denna gång.
Och vi hoppas även att det inte ska ta så lång tid för "hormonerna från p-pillrena" att lämna kroppen...

:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 116
Senast: Stergo
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 598
Senast: manda
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 881
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp