Nummer elva om våra hästar födda 06

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Gaia: Häftig resa och vilka underbara bilder:)!
Maui: Gud vad kul det lät med kombitävling! Duktig du är! Grattis ( igen;) )!

*kl
Imå´n ska vi tävla, jag å loppisproppis:)! Jag ska försöka komma ihåg att planera varje del i programmet för annars kommer hon springa jetefint (fort) å tycka hon är såå duktig:D..
Inte alltid smidigt när dom förekommer en och "kan" programmen;)!
Lite pirrigt men ska bli skoj! La:1 och Lb:1 blir det nu.
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Så nöjd idag! I lb:n var hon relativt spännd, massa läskiga blommor mm 67,nåt och strax utanför placering..I la:n var hon lite coolare. Vi vann:love:, så dom övriga fyra red sämre för dagen. 66,9%. Roligt, för jag har aldrig vunnit något innan:)..
Fick också en biolight behandling med så då får Loppis lite behandling!
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Grattis polly så roligt att ni vann.

Idag red vi div 1 dressyr. Domarna gillade oss inte alls :o Fick låga poäng men hade en del missar. Fick i kritiken att hon inte var i balans o takt i traven. Illa.
Mina lagkompisar var duktiga så laget kom tvåa. Känns lite konstigt att få pris när man inte ridit bra.:crazy:
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Grattis polly så roligt att ni vann.

Idag red vi div 1 dressyr. Domarna gillade oss inte alls :o Fick låga poäng men hade en del missar. Fick i kritiken att hon inte var i balans o takt i traven. Illa.
Mina lagkompisar var duktiga så laget kom tvåa. Känns lite konstigt att få pris när man inte ridit bra.:crazy:

Den domaren tycker jag ändå är bra och duktig på att se saker, hon är hård men rättvis! Jag hade verkligen tagit till mig den bedömningen av henne. Ibland kan man ju få rena stolpskott till domare, men det hon skriver brukar stämma. (Har alltid varit så för mig iallafall).

Äsch det är väl värre i hoppningen.. man vägrar ut sig/ramlar av men får ändå pris.. Du var ju med och red så sola du dig i glansen ;)
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Grattis! Vilket jättebra pris! Det skulle vara fler sådana :up:
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Grattis!
Är biolight bra? Har ni provat det tidigare?
Och ja prova på WE om du får chans, det är riktigt roligt.
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Jo nämen nog hade jag också kunnat tänka mig en sån resa :D
Fantastiskt vackra hästar.
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Vilken av domarna menar du?
Jag tar alltid med kritiken till nästa träning.

Vi kör biolight på våra pållar. Har en med lite ryggproblem som får behandling regelbundet. Tycker att det fungerar bra. Kör biolight först o sedan massage. Testade på mig själv när jag hade ont i en arm. Tyckte att det blev bättre.
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Det var ju hon på clearrounden hemma sist. Så negativ. Inte ett positivt ord nånstans. Slutade inte ens med "fin häst" etc. Sen kan säkert det negativa vara nyttigt att höra men nåt bra kan man ju få med:meh:
Hörde flera som tyckte hon var så negativ på KRK.
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Vilken fantastisk chans att få prova svåra rörelser! Ser jätteroligt ut o nåt jag känner att jag måste åka på en gång i mitt liv!:-D
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Grattis polly! Allt slit gav lite payoff till slut! Nedvärdera inte din seger genom att säga att de andra hade en dålig dag, du har själv slitit dig till denna vinst!
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Vilken fantastisk upplevelse att få rida på en sådan häst! Jag tycker du är jätteduktig!!
Precis som Nova skriver så är det verkligen något man skulle vilja uppleva någon gång i livet...
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

*kl Tack för grattisar! Såklart jätteskoj:D, hmm, fast..
Jag önskar jag kunde lära mig rida bättre så jag får henne mjukare och mer lösgjord så inte det ser så studsigt ut och spänd kort skritt och tungan ut:(. Drog ner helhetsintrycket (enl. domaren). Blev dessutom en del taktmissar i ffa första programmet men då var hon också redigt strutsig för alla blommor;)..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=733084846713037&l=2e19742b0b
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=733053563382832&l=5c34a22936
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

hmmm...bakom denna banken låg jag den 21 september o väntade på ambulansen...:meh:;)


Du har väl legat i denna graven oxå :devil:

a06e0b02-5edb-4ffb-97fa-de46ae6de463_zpsb2f08dde.jpg
 
Sv: Nummer elva om våra hästar födda 06

Det var ju hon på clearrounden hemma sist. Så negativ. Inte ett positivt ord nånstans. Slutade inte ens med "fin häst" etc. Sen kan säkert det negativa vara nyttigt att höra men nåt bra kan man ju få med:meh:
Hörde flera som tyckte hon var så negativ på KRK.

Hahaha höjden av kränkning hahaha :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 227
Senast: Fiorano
·
Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
19 20 21
Svar
409
· Visningar
51 779
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 580
Senast: cewe
·
Träning Såg att det var dags för en ny tråd för våra hästar födda 2016! Aktiviteten är ju lite lugnare numera men tycker att det är lite mysigt...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 177
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp