Den syrenlila är :love:
Men grejen där man klickar för att lägga upp bilder/välja smileys blir rörig när den har samma färg som bakgrunden..
Färgen runt avatarerna är också för ljusa!
Men lila lila lila ge mig mera lila :D
 
Färgen som är nu i inläggen tycker jag är bra, tydligt att läsa men inte för skarpt. I citaten är det mindre bra, tror det kan bli jobbigt att läsa om citaten är långa... flyter ihop liksom.

Instämmer, jag tycker bakgrundfärgen är toppen nu precis som du säger tydligt men inte för skarpt. Håller med om citatfärgen också.
 
Alltså jag blir nästan deprimerad av den grå :banghead: det finns forskning som visar att människor inte mår bra av att utsättas av för mycket grått i sin vardag och för en beroende bukemänniska betyder det alltså en hel del för den mentala hälsan :angel:
 
Tycker att det är fint nu ^_^, lite mörkare färg på "instrument brädan" då man skriver inlägg och vid nicken, så det inte flyter ihop så mycket.
 
@Gunnar Kan tipsa om en sida som jag själv tycker är jätte bra när man pysslar med färg(er), där kan man få förslag på färgkombinationer som passar ihop & inspiration. Här finns den :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
1 907
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: slant98
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 298
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp