Bukefalos 28 år!

Jag är gärna av med det rosa, det var fult. Men egentligen är jag nöjd bara det inte är färger som sticker i ögonen. Som den grådaskiga sidbakgrunden som är nu tycker jag är trist och ful, men det är väl okej för det skär inte i ögonen i alla fall.

Exakt, så länge det är dämpat och inte anfaller en med migränknivar så får det bli som det blir.
 
Nu försvann den mintgröna ("sjukhusgröna") bakgrunden och bakgrunden i rutorna med radannonser och "just nu" (edit: plus bakgrunden i listorna i de olika forumen) också men nu är så det så mycket vitt att jag får nästan ont i ögonen :o Inga problem med att inläggen är vita så länge det finns lugnare färger runt omkring men nu sticks det. Gränserna är lite svåra att se också, typ där man skriver inlägg så går det knappt att se rutorna runt de olika alternativen i verktygsfältet. Lite tråkigt.
 
OK, skulle ju inte gnälla - men det är så svååååååårt! :p

Jag gillar inte att gillaraden längst ner i inlägg har precis samma färg (förutom en tunn liten ram runt), det blir plottrigt eftersom det "för in" alla knapparna och gillaraden in i inlägget istället för att uppleva det som en separat del och det är svårt att få en överblick över vad som är inläggstext och vad som är annan info...

(Och här där man skriver texten är vääääldigt vitt-vitt-vitt också ser jag nu. O_o)
 
OK, skulle ju inte gnälla - men det är så svååååååårt! :p

Jag gillar inte att gillaraden längst ner i inlägg har precis samma färg (förutom en tunn liten ram runt), det blir plottrigt eftersom det "för in" alla knapparna och gillaraden in i inlägget istället för att uppleva det som en separat del och det är svårt att få en överblick över vad som är inläggstext och vad som är annan info...

(Och här där man skriver texten är vääääldigt vitt-vitt-vitt också ser jag nu. O_o)
Ja, du har rätt. Knallblått tror jag skulle göra det hela tydligt och bra! :up::D
 
Ja, du har rätt. Knallblått tror jag skulle göra det hela tydligt och bra! :up::D

mad-no-smiley-emoticon.gif
 
Det verkar inte längre vara skillnad på notiser man redan sett och sådana som är nya längre? Förut var de man redan sett gröna, medan de nytillkomna var gula (en stund) har jag för mig?

För förvirrade människor som mig var det en bra hjälp...
 
Det verkar inte längre vara skillnad på notiser man redan sett och sådana som är nya längre? Förut var de man redan sett gröna, medan de nytillkomna var gula (en stund) har jag för mig?

För förvirrade människor som mig var det en bra hjälp...
Jag är ganska säker på att de nya fortfarande är gula en stund.
 
Jag är ganska säker på att de nya fortfarande är gula en stund.

Inte hos mig? :confused:
Jag kollade igen nu när jag fick de här notiserna, alla var vita-vita-vita, både nya och gamla...
Pratar vi om samma sak? Alltså om man hovrar över notismeddelandet uppe till höger så den rullar ner notislistan, då finns det flera notiser i den listan (har inte räknat ut vilka den tar med och vilka den tar bort, när eller varför) och förut var de man inte sett förut gula men nu är alla (för mig) vita...

Eller är det en väldigt blek gul, och jag kan helt enkelt inte se skillnad på den och det vita? Det låter dock märkligt, bredvid varandra i en lista borde jag kunna se skillnaden tycker jag...
 
Inte hos mig? :confused:
Jag kollade igen nu när jag fick de här notiserna, alla var vita-vita-vita, både nya och gamla...
Pratar vi om samma sak? Alltså om man hovrar över notismeddelandet uppe till höger så den rullar ner notislistan, då finns det flera notiser i den listan (har inte räknat ut vilka den tar med och vilka den tar bort, när eller varför) och förut var de man inte sett förut gula men nu är alla (för mig) vita...

Eller är det en väldigt blek gul, och jag kan helt enkelt inte se skillnad på den och det vita? Det låter dock märkligt, bredvid varandra i en lista borde jag kunna se skillnaden tycker jag...
Konstigt, jo jag är ganska säker på att jag förstår hur du menar och din notis var gul för mig nu. Det borde vara ungefär samma gula färg som den som syns om man håller muspekaren över svara-knappen. Vilken webbläsare har du?
 
Konstigt, jo jag är ganska säker på att jag förstår hur du menar och din notis var gul för mig nu. Det borde vara ungefär samma gula färg som den som syns om man håller muspekaren över svara-knappen. Vilken webbläsare har du?

Jag har firefox, 36.0 tror jag det står. Vad menar du med gult om man håller över svara-knappen? Det ser jag inte heller? :confused:
 
Om du klickar i den högra sökrutan nästan högst upp på sidan, blir innehållet i rutan gulaktigt? För mig blir det gult även i firefox 36. Har du provat att starta om datorn :)
 
För mig blir sökrutan gul, men håller jag muspilen över svara-knappen är det bara en vit ruta. Jag får gula notiser, men de är väldigt otydliga.
@Gunnar
 
Bara för att försäkra mig, du menar den till vänster om knappen Fler alternativ... som också bör bli gul om man håller muspekaren över den.
 
Om du klickar i den högra sökrutan nästan högst upp på sidan, blir innehållet i rutan gulaktigt? För mig blir det gult även i firefox 36. Har du provat att starta om datorn :)

Startat om både datorn och ögonen nu, och jag vet inte vilket som gjorde susen men nu är notiserna gula igen. Sorry! :o
Sökrutan kollade jag aldrig innan jag gick och la mig, och liksom @em-pirre hade jag missuppfattat vad du menade för gul svara-knapp, så jag vet inte om det har ändrat sig (är också gult nu) men notiserna har i alla fall återgått till att vara gula en stund. :up:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 059
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: slant98
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 388
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp