Bukefalos 28 år!

Jag tycker det är helt ok nu förutom att det är lite för mycket vitt/grått. Hade gillat om rutan med avatar och nick hade skiljt sig lite mer från bakgrunden, nu blir det lite "en del av massan".
 
Som vanligt är det så att vissa saker kommer man vänja sig vid och den omdelbara uppfattningen är att det såg bättre ut förr. Man anser att det är bäst om det är så lika som möjligt med hur det såg ut förut.
Tackar för tipsen med färger som passar ihop tidigare i tråden. Det fanns ganska många där och en del är rätt nära en del av det jag testade tidigare.
I forumet finns det 24 färgplatser. Jag arbetar på att försöka få ner antalet olika färger på dessa platser, ett av problemen är att färgerna kombineras på olika sätt på olika sidor och olika platser vilket gör att färgerna ofta måste vara tillräckligt olika för att skapa bra kontrast eller inte.

Jag räknar även med att jobba lite med själva layouten senare, det kan möjligen underlätta eller kanske försvåra färgvalen ;)
Det jag önskar är en lite renare och enklare sida och det är oftast svårare.
 
Jag gillar den gröna tonen i citaten, det är en mjuk ton och blir lätt att läsa. Jag gillar dock rosa toner, så saknar den andra.

Inläggen och den ljusgrå bakgrunden tillsammans blir alldeles för ljusa för mina ögon. Jag hade gärna sett lite mörkare färger, åtminstone bakgrunden. Annars får jag undvika vara inne på buke från datorn bara, att läsa på mobilen var helt ok.
 
Bakgrunden i inläggen har inte ändrats, tror det är för att den gröna sidbakgrunden blivit lite mörkare som den ser ljusare ut.
 
Är du nöjd nu då när det är helt vitt? ;)

Tja, nöjd nog för att inte klaga i alla fall. :p
Jag gillade egentligen rosa-gröna färgerna, tyckte det såg ut som äppelblom vilket kändes väldigt skönt i den här asvintern som pågått i trehundra år... Men sedan jag blivit skrämd av Blå Ondskan så sitter jag lugnt och tyst i båten så länge den håller sig borta framöver. :o
 
Tja, nöjd nog för att inte klaga i alla fall. :p
Jag gillade egentligen rosa-gröna färgerna, tyckte det såg ut som äppelblom vilket kändes väldigt skönt i den här asvintern som pågått i trehundra år... Men sedan jag blivit skrämd av Blå Ondskan så sitter jag lugnt och tyst i båten så länge den håller sig borta framöver. :o

Jag är gärna av med det rosa, det var fult. Men egentligen är jag nöjd bara det inte är färger som sticker i ögonen. Som den grådaskiga sidbakgrunden som är nu tycker jag är trist och ful, men det är väl okej för det skär inte i ögonen i alla fall.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 009
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: slant98
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 376
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp